Erna Alink

Niet goed

Slecht

Hallo Erna,
Hallo Erna,
Ik heb jou om toelichting gevraagd op deze review, maar helaas krijg ik geen reactie. Wij hebben namelijk binnen 3 dagen deze hulp voor gesteld en deze is vervolgens ook aan de slag gegaan, althans jij hebt doorgegeven aan ons dat de hulp ging starten op 22 januari. Wij zien dan ook nergens aanleiding voor deze review en vinden het erg vervelend dat jij geen contact hebt opgenomen met ons als jij ontevreden bent.

bart van dijk

Ik heb nog steeds niemand gesproken

jammer

Hallo Bart,
Hallo Bart,
Wij zijn inmiddels met jou in gesprek hierover, de opmerking dat je niemand hebt gesproken is dus helaas niet correct. Er is inmiddels ook bevestigd dat er contract is geweest tussen jou en hulpen. Wij vinden het erg vervelend dat jij andere informatie vermeld in jouw review en deze niet hebt aangepast naar aanleiding van het contact.

Nadia

Uw ervaring

Na 2e keer, dan komt de hulp om kennis te maken. Maar de bedrijf helpt echt tot we een goede match vinden.

Hoi Nadia,

Particulier

Hoopvol

Benieuwd naar resultaat

Hallo Particulier,
Fijn om te lezen dat jij tot dusver hoopvol gestemd bent over onze dienstverlening.
Wij vernemen het graag van jou als wij iets kunnen betekenen voor je.

Barbara Hettinga

Een nieuwe hulp is altijd spannend!

Prima en voelt goed

Hoi Barbara,

Gemma

Zeer slecht

Uw ervaring

Dit bedrijf levert niets. Alleen facturen.
Dit bedrijf levert niets. Alleen facturen.
Ze leveren direct een kandidaat die niet komt opdagen en dan gaat de kassa draaien!: het abonnement gaat in. Na 2,5 maand een naam die niet eens wat laat horen!
Maar je abonnement opzeggen kan niet. Je zit een jaar vast aan niets! Er wordt geen dienst geleverd l.
Ik wil een maand best betalen. Ze hebben iemand voorgesteld. Maat ik heb er nu totaal geen vertrouwen meer in.

MJ Sikkink

Waarom jaarabonnement?

Uw ervaring

Het was mij niet duidelijk dat het direct om een jaarabonnement ging. Wel erg duur

Hallo M.j. Sikkink,
Hallo M.j. Sikkink,
Vervelend om te lezen dat jij hierdoor ontevreden bent over onze dienstverlening, wij geven dit namelijk vooraf duidelijk en vragen zelfs expliciet of jij akkoord wilt gaan met deze voorwaarden. De minimale periode van een jaar is voornamelijk bedoeld zodat wij de maandelijkse kosten lager kunnen houden. Wij zijn van mening dat de maandelijkse kosten in een correcte verhouding staan tot de diensten die wij leveren ten opzichte van de kosten die wij maken tijdens deze dienstverlening op basis van 1 jaar.

Janny Schreuder

Soepel geregeld

Uw ervaring

De site is erg gemakkelijk, duidelijk, overzichtelijk. Ik had binnen een dag met iemand contact en die is het ook geworden.

Hoi Janny,

Natnael

Ik vind wat jullie doet geweldig

Uw ervaring

Ik vind wat jullie geweldig

Hoi Natnael,

Chari Lopez