H. de Groot

Uw ervaring

snel een geschikte kandidaat gevonden, is nog niet gestart.

Hallo H. de Groot,

Yolande

tot nu toe niet goed

Hallo Yolande,
Wij hebben geprobeerd om hierover in contact te komen, wij kijken graag mee naar hoe wij dit voor je oplossing. Neem je even contact op met ons?

Eva Stadhouders-Blom

Snel en prima

Uw ervaring

Ik had binnen een week bericht dat er iemand voor me gevonden was. De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken.

Hallo Eva,

Derks

Prima geregeld

Uw ervaring

fijne kennismaking met onze hulp!

Hallo Derks,

Mintjes

Reageren snel

Uw ervaring

Mijn ervaring is top, zeer te spreken over de snelheid waarmee gereageerd wordt. Er was snel een tweede hulp gevonden.

Hallo Mintjes,

Renée Korthout

Bemiddeling loopt, toezicht een stuk minder

Uw ervaring

Ik heb de afgelopen 4 maanden eerst een hulp gehad zonder verblijfsvergunning, toen een die op het laatst moment afzegde omdat ons huis te mooi zou zijn, toen iemand die de eerste keer vergat dat ze... Ik heb de afgelopen 4 maanden eerst een hulp gehad zonder verblijfsvergunning, toen een die op het laatst moment afzegde omdat ons huis te mooi zou zijn, toen iemand die de eerste keer vergat dat ze ook moest stofzuigen en dweilen. Jullie kennen de mensen niet die jullie aanbrengen en dat is een slechte zaak

Hallo Renée,
Hallo Renée,
Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zien nergens de melding van jou terug over de persoon zonder verblijfsvergunning, hier word op gecontroleerd dus als deze persoon geen verblijfsvergunning heeft dan is er sprake van fraude. In dat geval heeft deze persoon ons namelijk verkeerde gegevens verstrekt. Ik zal nog even contact met je zoeken om te bespreken om wie dit gaat zodat wij maatregelen kunnen treffen tegen deze persoon.

h. Hoogeveen

Huishoudelijke hulp gevonden

Uw ervaring

twee dagen ingeschreven en nu al hulp gevonden. Top!

Hallo H. Hoogeveen,

C.Overdijkink

Nvt

nvt

Hallo C. Overdijkink,

francine

Goede afspraken

Uw ervaring

ik had direct een huishoudhulp, hebben kennis gemaakt en het lukt ook met de hond

Hallo Francine,

Huis Ans de Jong en Henk Laméris

Prettig persoon

Uw ervaring

We hadden een goed en openhartig gesprek. Lijkt dat we elkaar goed begrepen hebben.

Hallo Huis Ans de Jong en Henk Laméris,