Lammy

Snelle, adequate bemiddeling

Uw ervaring

binnen een paar dagen in contact gebracht met een geschikte hulp.
Heldere communicatie over de procedure.

Debbie

Top communicatie

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden binnen een week 5 verzoeken gekregen. En na 1 maand iemand in dienst genomen die eerst is komen kennismaken

Marianne Thoma

Goede ervaring.

Tamale Habiib

Best of all

Am good in housekeeping

Aad Verbeek

Klacht

Uw ervaring

Er was voor mij een huishoudelijke hulp gevonden en daarop een factuur gestuurd. Ik heb nooit iemand gezien of iemand gehoord die met mij contact op nam. Dit schaadt het vertrouwen in de organisatie... Er was voor mij een huishoudelijke hulp gevonden en daarop een factuur gestuurd. Ik heb nooit iemand gezien of iemand gehoord die met mij contact op nam. Dit schaadt het vertrouwen in de organisatie huishoudelijke hulp.

Mascha

Niet op komen dagen

Uw ervaring

Ik sta sinds oktober bij dit bedrijf ingeschreven.
In die tijd is het ze niet gelukt om mij in contact te brengen met een huishoudelijke hulp die daadwerkelijk op komt dagen.
Ik heb tot...
Ik sta sinds oktober bij dit bedrijf ingeschreven.
Ik heb tot twee keer toe meer dan een uur zitten wachten op iemand die zonder bericht niet op een geplande afspraak is verschenen en vervolgens niks meer van zich heeft laten horen.

Op mijn klachten krijg ik geen reactie en er wordt wel doodleuk geld van mijn rekening afgeschreven.

Kortom: ik ben zeer ontevreden

Bjorn

Duur en weinig toegevoegde waarde

Uw ervaring

De toegevoegde waarde van het bedrijf is zeer beperkt. Er wordt geadverteerd met een geschikte kandidaat binnen 3 dagen. Wij wachten al 2 maanden op een (goede) kandidaat en ondertussen zit je al... De toegevoegde waarde van het bedrijf is zeer beperkt. Er wordt geadverteerd met een geschikte kandidaat binnen 3 dagen. Wij wachten al 2 maanden op een (goede) kandidaat en ondertussen zit je al wel vast aan een jaarcontract met maandelijkse kosten. Dit ligt op het randje van misleiding.

Pieter Driessen

Snel een nieuwe hulp gevonden.

Uw ervaring

Goede communicatie met het bedrijf.

H.J. Nijenhuis

Communicatie gaat erg lastig

Uw ervaring

Iedere keer een aanvraag gestuurd en dan krijg je een paar dagen later een automatisch gegenereerd bericht waarop je 1 antwoord kunt geven maar je kunt niet verder uitleg geven wat het probleem... Iedere keer een aanvraag gestuurd en dan krijg je een paar dagen later een automatisch gegenereerd bericht waarop je 1 antwoord kunt geven maar je kunt niet verder uitleg geven wat het probleem is.
Voor mij is het nu eigenlijk wel klaar en ben ik inmiddels opzoek gegaan via andere wegen.

Kees Burmanje

Snel geregeld