M.Mouwes

Uw ervaring

na lang zoeken is het gelukt

Hoi M. Mouwes,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent over onze dienstverlening.

Esther Beentjes

Tot nu toe tevreden

Uw ervaring

Makkelijk werkende website. Vandaag komt onze hulp voor het eerst. We zijn benieuwd.

Hallo Esther Beentjes,

Unk

GESLAAGDE ZOEKTOCHT

Uw ervaring

Het duurde wat lang maar het bedrijf heeft mij goed op de hoogte gehouden en een passende hulp gevonden

Hoi Meneer/Mevrouw Unk,
Fijn om te lezen dat jij uiteindelijk ondanks het lange wachten toch tevreden bent over onze dienstverlening.

kuyck-hechtermans,b.

Korte ervaring

goed

Hallo B. Kuyck-Hectermans,

Joëllen

Super

Uw ervaring

Het duurde even maar nu start aankomende dinsdag onze huis houdelijke hulp

Hallo Joëllen,

Prosam

Sam

5yrs

Hallo Prosam,

Monique

Uw ervaring

Ik hoefte niet lang te wachten voor een hulp

Hallo Monique,

Machielse

Matig

Slecht / matig
Slecht / matig
Kandidaten voldoen bijna nooit aan je eis. Ik had enkel dat ze Nederlands moesten kunnen. En heb nu nog iemand waarmee ik Engels moet spreken. Dus ik vind de service niet voldoen. Jullie zitten er niet voor niets tussen.
Kijk dan goed naar eisen en selecteer een passende kandidaat. Ook zijn erg veel slechte kandidaten die niet op komen dagen of iets anders. Hier zouden jullie iets mee moeten. Of klanten dan hun maandelijkse kosten van het abonnement moeten terug geven.

Hallo Machielse,
Hallo Machielse,
Vervelend dat jij deze ervaring hebt met de door ons voorgestelde kandidaten. De hulpen die wij voorstellen geven allemaal bij ons aan dat de benoemde eisen geen probleem zijn, anders kunnen wij ze niet voorstellen namelijk. Het beste is dan om de hulp af te wijzen, wij kunnen dan een nieuwe hulp zoeken die wel aan de eisen voldoet en de hulp aanspreken dat liegen over het voldoen van bepaalde eisen(of het accepteren zonder te lezen) niet de bedoeling is.
Als dit voorkomt ontvangen hulpen een waarschuwing, komt dit vaker voor dan 3x kunnen de hulpen geen nieuwe opdrachten meer ontvangen. De werkzaamheden van een hulp vallen overigens niet binnen onze dienstverlening, de hulp krijgt hiervoor namelijk rechtstreeks een uurloon welke je niet hoeft te betalen als je de hulp afwijst. Het terug geven van abonnementskosten is hierdoor niet mogelijk.
Groeten Hans

Patricia

Heel handig en makkelijk

Positief

Hallo Patricia,

P.A van de Poll Meijer

We wachten nog de aanvang van onze hulp.

Nog even geduld.

Hallo P.A. van de Poll Meijer,