M.Schreuder

Goed allert

Uw ervaring

Petra vandaag begonnen, denk dat dat goed gaat

Hallo M. Schreuder,

Geert

Uw ervaring

Snel een prettige huishoudelijke hulp gevonden. Heldere gang van zaken.

Hallo Geert,

Ikzoekhuishoudelijke hulp.nl

Snel een hulp in de huishoudelijke hulp

Uw ervaring

Snelle reactie en resultaat. Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit, want ik moet nog beginnen

Hallo,

Britt Bohnen

Uw ervaring

Het is snel en gemakkelijk gegaan.

Hallo Britt,

Diana

Altijd een passende hulp

Hallo Diana,

Alexander Otto

Misleidend abonnementmodel en slechte klantenservice

Uw ervaring

Ik heb onlangs een zeer onaangename ervaring gehad met ikzoekhuishoudelijkehulp.nl, dat schoonmaaksters aanbiedt via een abonnementmodel. Mijn ervaring was verre van positief, en ik wil graag mijn... Ik heb onlangs een zeer onaangename ervaring gehad met ikzoekhuishoudelijkehulp.nl, dat schoonmaaksters aanbiedt via een abonnementmodel. Mijn ervaring was verre van positief, en ik wil graag mijn bevindingen delen om andere consumenten te waarschuwen.

Het begon allemaal met het bestelproces. ikzoekhuishoudelijkehulp.nl verzuimde volledige openheid te bieden over hun abonnementsstructuur. Tijdens het bestelproces waren de details vaag en onoverzichtelijk, wat me achteraf een onaangename verrassing bezorgde. Bovendien was de bestelknop misleidend gemarkeerd als "Verstuur aanvraag", waardoor het leek alsof ik slechts een aanvraag indiende, zonder duidelijke vermelding van een betalingsverplichting.

Wat mijn teleurstelling nog groter maakte, was het feit dat ik niet de enige was die deze problemen ondervond. Na onderzoek ontdekte ik dat andere consumenten soortgelijke ervaringen hadden gedeeld in hun reviews. Het is duidelijk dat ikzoekhuishoudelijkehulp.nl dit probleem niet serieus neemt en er niet in slaagt om de klanttevredenheid te waarborgen.

Het meest teleurstellend was de reactie van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl toen ik hen op deze kwesties aansprak. Ze leken de klachten te negeren en draaiden om de feiten heen, wat me het gevoel gaf dat ze meer geïnteresseerd zijn in het verkopen van abonnementen dan in het tevredenstellen van hun klanten.

Ik kan ikzoekhuishoudelijkehulp.nl niet aanbevelen op basis van mijn ervaring. Het gebrek aan transparantie, de misleidende bestelknop en de onverschillige klantenservice maken het duidelijk dat dit bedrijf niet de belangen van zijn klanten op de eerste plaats zet. Pas op voordat je een abonnement afsluit bij ikzoekhuishoudelijkehulp.nl en overweeg andere opties die eerlijker en klantgerichter zijn.

Ik hoop dat deze review andere consumenten helpt bij het nemen van een weloverwogen beslissing.

Hallo Alexander,
Wij vinden het erg vervelend dat jij deze ervaring hebt met onze dienstverlening. Ondanks dat wij volledige openheid hebben gegeven over onze abonnementsstructuur kunnen wij helaas niemand verplichten om dit ook daadwerkelijk te lezen voordat er akkoord word gegaan met onze dienstverlening. Tijdens het indienen van de aanvraag is jou expliciet gevraagd of jij akkoord gaat met het abonnement de bijbehorende kosten en de minimale periode van 1 jaar, hier heb jij zelf het vakje akkoord aangevinkt. Het digitaal akkoord waarin dit duidelijk vermeld staat hebben wij jou inmiddels ook per mail toegezonden, helaas heb jij dit bericht genegeerd en zien wij geen reactie terug op deze overduidelijk aan jou getoonde informatie. Wij vinden het erg vervelend dit een probleem blijkt, maar zoals ik al aangaf kunnen wij informatie tonen maar helaas niemand verplichten om dit ook daadwerkelijk te lezen voordat je op "ik ga akkoord" klikt.
Wij raden mensen aan om goed te lezen wat ze aanvragen, omdat dit zeer duidelijk en transparant vermeld staat.
Groeten Hans

Van der Bolt

Snelheid van het zoeken van een huishoudelijke hulp

Hallo Van der Bolt,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening.

Alexander Vanryckeghem

Hoe geraken we af van jullie aanrekeningen.

Uw ervaring

zoon heeft blijkbaar online aangevinkt maar niet met de bedoeling een contract af te sluiten. Nu gaat er maandelijks een bedrag van de rekening. Hij heeft getracht van jullie huishoudelijke dienst... zoon heeft blijkbaar online aangevinkt maar niet met de bedoeling een contract af te sluiten. Nu gaat er maandelijks een bedrag van de rekening. Hij heeft getracht van jullie huishoudelijke dienst gebruik te maken maar dat verliep heel chaotisch en faliekant af. Jullie trachten te contacteren verloopt al helemaal verkeerd. Dit is absoluut tegen elke consumentenbescherming. Hij wil onmiddellijk van jullie contact af gezien waardeloze service. Help hem aub. ipv niet te reageren op zijn mails e.d. Dienen we de Europese consumentenbescherming in te schakelen?
Dank alvast om te helpen.

Hallo Alexander,
Wij kunnen helaas geen account vinden met de door jou gegevens, wij hebben jou verzocht om contact op te nemen zodat wij kunnen meedenken aan een oplossing.
Groeten Hans

G Veenstra

Beoordeling van uw diensverlening

Uw ervaring

Ik vind er niet zo veel van

Hallo G. Veenstra,

J. Bouw en J.S. Bouw-Wijnberg

Goed brureau

Uw ervaring

vlot met nieuwe gegadigde maar nog niemand gevonden

Hallo J. Bouw,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening.