Henk Fortuijn

Prima systeem

Uw ervaring

Het duurde wel lang (ca. een half jaar) voordat we een nieuwe aanmelding kregen.

Hallo Henk,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent over onze dienstverlening en de voorgestelde kandidaat.

Thilde bloemendaal

Snel gevonden

Lieve rustige vrouw

Hallo Thilde,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en de voorgestelde kandidaat.
Groeten Hans

Brouwer helaas gaat mij geld kosten heel erg

Prima.

Uw ervaring

goede communicatie en gebruiksvriendelijk platform

Hallo mevrouw Brouwer,
Erg blij dat je tevreden bent met de geboden oplossing.
Groetjes Hans.

Caroline

Voor je het weet zit je een jaar vast aan een abonnement

Uw ervaring

Lees goed de kleine lettertjes. Het is totaal niet zonder voorwaarden en dan zit je er een jaar aan vast. Zorgelijk.

Hallo Caroline,
Hallo Caroline,
De minimale periode staat duidelijk vermeld op onze website, zowel op de hoofdpagina als op https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/kosten. Wij betreuren dat jij dit zelfs niet hebt gelezen toen wij jou gevraagd hebben of jij akkoord bent wilt gaan met de voorwaarden, de kosten en de minimale periode van een jaar. Jij bent hier vervolgens wel akkoord mee gegaan. Wij betreuren inderdaad dat jij dit niet hebt gelezen maar wel akkoord bent gegaan. Wij vernemen graag hoe wij dit volgens jou nog duidelijker kunnen vermelden.
Groeten Hans

Adrie Heller

Ik heb hulp

Uw ervaring

Ging toch nog redelijk snel

Hallo Adrie,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening en dat we snel een geschikte hulp hebben kunnen vinden.

Hinde van Delft

Goede eerste indruk

Uw ervaring

Op maandagavond eerste contact gezocht met deze site en op vrijdag al een kennismakingsgesprek! Heel fijn.
Wat een lief en goed mens hebben wij getroffen. Ze heeft even tijd nodig om haar draai te vinden, maar dat komt vast goed!

Hoi Hinde,

Pieter J. Haas

Geeft duidelijk aan wat er van toepassing is

Uw ervaring

Accurate en snelle afhandeling van de hulp vraag

Hallo Pieter,

Maaike de Gans

Snel en simpel

Uw ervaring

Snelle en simpele service. Prima communicatie en vooral blij met de hulp.

Hallo Maaike,

N.Leenders

Een chaotisch bedrijf met een slecht werkende computer.

Uw ervaring

Bij aanmelden een lange lijst met vragen ingevuld en een tijdstip afgesproken voor kennismaking met de nieuwe hulp die nooit is verschenen. Het abonnement opgezegd. Dat zou per 1 mei gebeuren maar... Bij aanmelden een lange lijst met vragen ingevuld en een tijdstip afgesproken voor kennismaking met de nieuwe hulp die nooit is verschenen. Het abonnement opgezegd. Dat zou per 1 mei gebeuren maar ze blijven doorgaan met het incasseren van het abonnementsgeld, dat ik iedere keer weer moet blokkeren en het laten sturen va facturen voor het verrichten va werkzaamheden door een hulp die ik nog nooit heb gezien en die ik dus ook nooit betaald heb. Ik ga er maar vanuit dat het een chaotisch bedrijf is en er geen sprake is van oplichting. N.LEENDERS KORTENHOEF

Hallo N. Leenders,
Hallo N. Leenders,
Wij betreuren het misverstand aan uw zijde over deze kwestie. Wij hebben inmiddels alles per direct beëindigt terwijl de einddatum 1 mei 2024 zou zijn. Helaas heeft u dit niet goed begrepen, ik ben wel blij dat wij inmiddels samen op een correcte manier een oplossing hebben kunnen bereiken.

M.Schreuder

Goed allert

Uw ervaring

Petra vandaag begonnen, denk dat dat goed gaat

Hallo M. Schreuder,