Ijzermans

Goede hulp

Uw ervaring

Ze is heel goed bezig. Ben blij met haar

Juliette Kuners of Koenders

Snel

Uw ervaring

Binnen 1 dag had ik al een potentiele schoonmaker. Hij reageerde ook snel en netjes. Volgende week begint hij al!!!

Visser

Uw ervaring

snelle reactie op verzoek voor een hulp

Renate Jonker

Ontzettend onduidelijke en slechte service

Uw ervaring

Er is een aanbieding gedaan in weken, die was geen match. Daarmee starte het abonnement dat 14,95 per maand kost. En waar je dus een jaar aan vast zit, of je nou een werkster krijgt of niet. Als je... Er is een aanbieding gedaan in weken, die was geen match. Daarmee starte het abonnement dat 14,95 per maand kost. En waar je dus een jaar aan vast zit, of je nou een werkster krijgt of niet. Als je er eerder vanaf wilt, betaal je 45€! Echt oplichterij dit!!

Danny

Snel gefixt!

Uw ervaring

Snel, makkelijk, aardige hulp.

Darija

Uw ervaring

Dit is mijn eerste werkster.

W.Kuipers

Moeizame onduidelijke aanmeldprocdure

Uw ervaring

Zeer vervelend om op deze manier je te moeten aanmelden. En na 12 dagen nog niemand gezien.

Collin

Geef me meer tijd hier wat van te vinden.

Uw ervaring

Ik wil nog geen beoordeling geven omdat ik hier net aan begin. Ik vind de opstart wat opdringerig. Je werkt hier met lager opgeleide mensen waaraan je niet per definitie direct een beoordeling aan... Ik wil nog geen beoordeling geven omdat ik hier net aan begin. Ik vind de opstart wat opdringerig. Je werkt hier met lager opgeleide mensen waaraan je niet per definitie direct een beoordeling aan kan hangen.

Een witte werkster

Makkelijk

Uw ervaring

Makkelijk geld verdienen voor deze partij. Het is enkel een website in de lucht houden. Niets persoonlijk aan. De werksters melden zich aan via 'ikzoekeenzorgzamebijbaan' lees die reviews maar om te... Makkelijk geld verdienen voor deze partij. Het is enkel een website in de lucht houden. Niets persoonlijk aan. De werksters melden zich aan via 'ikzoekeenzorgzamebijbaan' lees die reviews maar om te zien hoe ze daarmee omgaan....

Martijn

Ontzorgen