ICON

Jan

Gezellig en super professioneel!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Met leuke mede vrijwilligers gaan de dagen snel en is het gewoon fijn om in Groningen te zijn.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Sommige bedden zijn echt aan vervanging toe.

Reactie ICON:

Hi Jan, bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te horen dat je een fijne tijd hebt gehad bij ons in Groningen. Zou je ons kunnen laten weten via een mail naar... Hi Jan, bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te horen dat je een fijne tijd hebt gehad bij ons in Groningen. Zou je ons kunnen laten weten via een mail naar info@geneesmiddelenonderzoek.nl waar je precies hebt verbleven? Dan kunnen we een notitie maken van de bedden en dan nemen we de feedback mee. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Janine van ICON

Timon Michiels

Alles ging zoals ik verwacht had.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Heel weinig testen, veel vrije tijd, vriendelijk personeel. Alles ging goed.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Misschien playstation 5 ipv 4.

Reactie ICON:

Hi Timon, bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te horen dat je een fijne tijd hebt gehad. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Janine van ICON

Sven

Ik heb genoten van mijn deelname aan het geneesmiddelonderzoek bij ICON.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Dit is mijn 2e keer dat ik heb meegedaan met een geneesmiddelonderzoek. Beide keren waren me erg positief bevallen. Aardig personeel, veel vrije tijd en vooral gezelligheid. Daarnaast is het eten... Dit is mijn 2e keer dat ik heb meegedaan met een geneesmiddelonderzoek. Beide keren waren me erg positief bevallen. Aardig personeel, veel vrije tijd en vooral gezelligheid. Daarnaast is het eten ook lekker en zou ik dit zeker blijven doen!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Zelf zou ik ervoor kiezen om 2 avond snacks uit te delen of in de ochtend ook naar 3 hartig beleg te gaan. Dit maakt toch net het verschil.

Reactie ICON:

Hi Sven, bedankt voor het schrijven van je review! Wat fijn om te lezen dat het je weer positief is bevallen. Ik noteer je tips en neem ze mee ter verbetering. Wie weet tot nog een volgende keer! :)... Hi Sven, bedankt voor het schrijven van je review! Wat fijn om te lezen dat het je weer positief is bevallen. Ik noteer je tips en neem ze mee ter verbetering. Wie weet tot nog een volgende keer! :) Met vriendelijke groet, Janine van ICON

Sylvya

Het was wederom een leuke tijd!! Zeer gezellig!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

We waren met een leuke groep “oudjes” van 51 tm 73 jaar…. Goede samenhang. Medewerkers op de vloer en de hostessen enthousiaste personeelsleden… leuke uitje …rondvaart Groningen en een karaoke avond... We waren met een leuke groep “oudjes” van 51 tm 73 jaar…. Goede samenhang. Medewerkers op de vloer en de hostessen enthousiaste personeelsleden… leuke uitje …rondvaart Groningen en een karaoke avond voor de liefhebber. Het onderzoek was goed te doen. Duidelijke uitleg van de arts op de binnenkomst- dag.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

De maximale leeftijd is over het algemeen 65 jaar. 65 jaar is voor velen tegenwoordig nog een ‘jonge’ leeftijd. Gezien de toekomstverwachting qua leeftijd zou het fijn zijn dit te verhogen naar... De maximale leeftijd is over het algemeen 65 jaar. 65 jaar is voor velen tegenwoordig nog een ‘jonge’ leeftijd. Gezien de toekomstverwachting qua leeftijd zou het fijn zijn dit te verhogen naar 70/75 jaar.

Reactie ICON:

Hi Sylvya, bedankt voor het schrijven van je review. Fijn om te horen dat het wederom een leuke tijd is geweest. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Janine van ICON

Maarten

Zeer prettige ervaring, goede sfeer, met MRA's en medevrijwilkigers

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Vooral met de MRA's merk ik dat ze betrokken zijn, en met de meesten kan ik ook een meer persoonlijk gesprek voeren en dat maakt het extra leuk

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

In de slaapruimten vind ik het te warm te weinig frisse lucht, en te droge lucht

Reactie ICON:

Hi Maarten, bedankt voor het schrijven van je review. We nemen je tip mee! Met vriendelijke groet, Janine van ICON

ICON

Heel goed

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik zal dit nu voor het eerst moeten ervaren!

Weet ik nog niet!!

Reactie ICON:

Beste ICON, bedankt voor je review! Wie weet tot een volgende keer bij ICON. Groet, Janine van ICON

Zeer slecht

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ze versturen illegale emails via Sendt

Stop met illegale spam

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor uw bericht. De e-mail die u heeft ontvangen is in opdracht van ons verstuurd door een externe partner waarmee wij samenwerken. Mogelijk heeft u ergens aangevinkt dat u aanbiedingen wilt ontvangen.
U kunt zich uitschrijven voor deze e-mails via de uitschrijf link onderaan de mail. Mocht u daarna alsnog e-mails ontvangen over ICON, neemt u dan contact met ons op want het is natuurlijk niet onze wens om u ongewenst te bereiken.
Groeten,
Janine van ICON

Rob

Leuke en interessante ervaringen -en contacten opgedaan met personeel van Icon en andere deelnemers aan het onderzoek.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb gedurende de onderzoeksperiode vanaf het begin tot einde heel positief ervaren. Alvorens mij op te geven voor het onderzoek heb ik me uitgebreid laten informeren over de pro's en contra's,... Ik heb gedurende de onderzoeksperiode vanaf het begin tot einde heel positief ervaren. Alvorens mij op te geven voor het onderzoek heb ik me uitgebreid laten informeren over de pro's en contra's, waaronder eventuele risico's, om mee te doen aan dit onderzoek. De medische keuring verliep vlot en efficiënt en gaf mijzelf tevens inzicht
van mijn gezondheid. Na de keuring heb ik deelgenomen aan een test van een medicijn tegen bepaalde spierziekten. Hiervoor ben ik een periode van 8 dagen in de kliniek in Groningen geweest. Tijdens deze periode vul je de dagenverblijf grotendeels via een vastgelegd schema met checks en tussen tijden die jezelf invult met wandelen, lezen, spellen, contacten met anderen etc.. Leuk vond ik dat je met andere een aantal deelnemers goede contacten hebt kunnen opbouwen. Interessant is dat je een gevbarieerd aantal deelnemers zoals werkenden, niet werkenden, studenten, (pre) pensionado's, ontmoet.
De faciliteiten om je te vermaken zoals tv ruimtes, huiswerk/computer ruimte, ontspanningsruimtes met o.a. biljart, TV's, sjoelen etc. vond ik aantrekkelijk. Door Icon werd veel aandacht gegeven aan welzijn deelnemers. Ook dagelijks mogelijkheid om uurtje buiten te wandelen vond ik fijn. Maaltijden waren goed. En was strak georganiseerd en gepland en verliep volgens vaste tijden en schema's. De terugkomdagen na de kliniek periode duurden ongeveer anderhalf uur. Al met al heb ik een interessante periode gehad en geeft mij ook het gevoel dat je meewerkt aan een goed doel. Uiteraard vind ik de vergoeding voor dit werk zeer welkom.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Wellicht kan de "middentuin" van de kliniek in Groningen regelmatig geopend worden om even naar buiten te kunnen.

Reactie ICON:

Beste Rob, bedankt voor je mooie review! Wie weet tot een volgende keer bij ICON. Groet, Janine van ICON

Dat weet ik nog niet

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Dat kan ik nog niet zeggen

Niks

Beste Geen, bedankt voor je vijf-sterren review! Groet, Janine van ICON

Fateh Kishi

Fateh Kishi

Icon is cool

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Icon is good place fir helping other people and have fun eith gaming room , and meet new people

Reactie ICON:

Hi Fateh, thank you so much for this review. Great to hear that you enjoyed your time with us and maybe until next time! Kind regards, Janine from ICON