ICM Opleidingen en trainingen

ICM Opleidingen en trainingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop ICM Opleidingen en trainingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1406
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ICM Opleidingen en trainingen met 9.3/10. Gebaseerd op 1406 ervaringen.

Judith Harkema

Een compacte, maar intense opleiding waarbij theoretische kennis maar vooral ook persoonlijke ontwikkeling centraal staan. .
de opleiding is goed te combineren met werk en heeft op mij als coach een impact gemaakt die na het afronden van de opleiding nog lang nazingt.

Heshusius

De basisopleiding personeelszaken is mij zeer goed bevallen. het was prettig om de lessen in groepsverband te volgen. de docent was erg duidelijk, vriendelijk en zeer kundig. de locatie is prima. parkeren was wat lastiger maar dat was dan ook het enige minpuntje. de materialen, een boek, een map en sheets zijn goed bruikbaar. ik raad deze opleiding iedereen aan.

Konraad den Boef

Mooie training, met veel aandacht voor eigen verbeterpunten. interactief waardoor je leert van de trainer en van elkaar. prima locatie, goed verzorgd en een uitstekende trainer die de aandacht weet vast te houden, bedankt john!.

Roel Westenbrink

Ik vond de training verrassend omdat de theorethische kaders goed aan de orde zijn gekomen door zelstudie en toepassing in de praktijk. hierdoor is de beschikbare trainingstijd volledig beschikbaar voor oefening, feed back en persoonlijke groei in vaardigheden en competenties (waarbij de theorie vanzelf én op toepasbare wijze ook aan de orde kwam). leermethode met hoge impact, en steile leercurve met blijvend effect ((dwz: gaat niet wegzakken; bijna dagelijkse toepassing).

Imke Hermens

De medewerker van icm heeft me geholpen met de keuze van de juiste opleiding. het was een schot in de roos!.
een inspirerende docent, die bij alle theoretische kennis duidelijke praktijkvoorbeelden heeft. leuke, diverse groep medecursisten. goede digitale leeromgeving. mijn volgende opleiding boek ik weer bij icm.

Patt van Ziel

Prima opleiding; de lesstof wordt op verschillende manieren (boek, bijeenkomsten, video's) aangeboden. kwalitatief uitstekende materiaal en zeer deskundige docent. wat mij betreft de investering zeker waard. kort, bondig, zeer gedegen en prima kwaliteit.

Bianca Van den Berg

Een erg leerzame opleiding, waarin je verschillende, direct toe te passen tools aangereikt krijgt om je coaching gesprekken te verbreden en verdiepen. prima balans tussen (niet teveel) theorie en in praktijk brengen. daarnaast leer je in deze opleiding veel over jezelf.

Mark Kroes

Het was een hele effectieve training met voorbeelden uit het dagelijks leven. zaken die je direct in kan zetten. de interactie was afwisselend waardoor je bij de les bleef. ik heb genoten van tom als trainer door zijn gepassioneerde voorkomen en betrokkenheid.

Van den Broek

Zeer enthousiast over deze opleiding. praktijkgericht, je leert veel basistechnieken en oefeningen. tijdens de lesdagen ligt het zwaartepunt bij oefenen met elkaar. ook erg tevreden over de begeleiding van de trainers. met twee ervaren coaches als trainer krijg je ook direct voorbeelden van verschillende stijlen van coaching. het cursusmateriaal bestaat uit een overzichtelijke e-learning module en een aantal boeken en hand-outs. fijn dat de e-learning omgeving beschikbaar blijft, ook nadat de opleiding is afgerond. door de ‘huiswerkopdrachten’ word je gestimuleerd om direct coachees te zoeken en aan de slag te gaan. ook als je nog geen duidelijke focus hebt over je verdere ontwikkeling als coach, is deze opleiding een aanrader. er is veel ruimte om te ontdekken wie jij bent als coach. goede organisatie achter de opleiding. bij vragen snel en duidelijk antwoord.

Monique Nijs

De opleiding was goed, duidelijke stof, goede uitleg en direct toepasbaar. .
hans beantwoorde vragen direct in de les of via het online platform. een handige plek om contact te houden met mede cursisten. .
ook advies en service aan de telefoon bij icm is goed, gelijk bevestigingen per mail erachteraan en zeer behulpzaam. .
ik vond studeren vaak een verplichting maar deze opleiding was leuk om te doen.

Bedrijfsinformatie

De reden van bestaan voor ICM opleidingen & trainingen is onze bijdrage aan de groei en ontwikkeling van mensen. Van onze cursisten, onze docent-trainers, onze werknemers en van onszelf. Ieder mens heeft behoefte aan groei. Zowel op persoonlijk als zakelijk gebied. Op deze behoefte spelen we in door het organiseren van topkwaliteit opleidingen en trainingen.
Adres
Joseph Haydnlaan 2A