ICM Opleidingen en trainingen

ICM Opleidingen en trainingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop ICM Opleidingen en trainingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1420
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ICM Opleidingen en trainingen met 9.3/10. Gebaseerd op 1420 ervaringen.

Rianne de Jager

Ik heb bij icm een uitstekende training gevolgd. de trainer wist de vrij droge, theoretische stof tot leven te brengen, waardoor ik dit veel beter aan mijn eigen praktijk kan koppelen. ook is er voldoende oog voor de leerdoelen van de deelnemers. mijn leerdoelen zijn in ieder geval bereikt!.

Carol Limahelu

Een interessante, leerzame praktijkopleiding. goede docenten die je meenemen in de theorie en genoeg ruimte geven om te oefenen. module communicatie & samenwerken geeft inzicht in je eigen gedrag en wat je anders kunt doen. module organisatie en management leert je de eigen organisatie en werk met andere ogen te bekijken.

Oleksandr Dzyga
Goed (8/10)
Oleksandr Dzyga
Score voor ICM Opleidingen en trainingen:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke sfeer en leuke medecursisten. docent heeft mij geinspereerd om bij de cursus opgebouwde kennis verder uit te breiden en op mijn werk toepassen.

Tanja Vos

Fijne training! prettige locatie, inhoud was duidelijk, pittige opdrachten, goede begeleiding. ik ben heel blij dat ik deze nog achter de foundation training aan gedaan heb. gedurende de training was er veel ruimte om praktijkvoorbeelden te delen en maakte de trainer een heldere vertaalslag van prince2 naar praktijk.

Chantal Holl

Doordat icm de theorie van de cursus vooraf in de vorm van video's geeft is er in de cursus heel veel ruimte om te oefenen. heb hier heel veel van geleerd wat ik nu dagelijks toepas. de trainster (mireille) was echt top. erg enthousiast en veel ervaring.

Jans

Het was overzichtelijk wat je voorafgaand aan de les moest doen. de voorbereiding sloot goed aan bij de les zelf. er was voldoende gelegenheid voor eigen inbreng. door de motiverende en enthousiaste docent was elke les leuk om te volgen.

Paul van den Berg

Uitstekende trainster met leuke en praktische oefeningen die goed aansloten bij de theorie. los van het feit dat het leuke en inspirerende dagen waren heb ik ook veel dingen geleerd die ik nu dagelijks probeer toe te passen.

Hans Korver

Erg goede training. de belangrijkste onderdelen van onderhandelen komen goed aan bod. maar ook de algemene vaardigheden en inzichten die daarvoor nodig zijn. zoals luisteren en doorvragen. en ook de roos van leary. de cursus bevat veel oefeningen en het bespreken van praktijkvoorbeelden. de trainer, john van strien, heeft heel veel kennis van onderhandelen. john is bovendien een aardige en bevlogen man. al met al dus een erg goede cursus.

Ronald Corporaal

Door de keuze voor een externe opleider voelde ik me niet geremd en kon ik echt leren en groeien. de opleiding zoemt vooral in op de één op één gesprekken. hoe zeg je dat je je ergert en hoe niet. het heeft mij vooral geleerd om te ontdekken wat mijn drijfveren zijn in de gesprekken en dat wat ik doe. en ik ga er geen geheim meer van maken want daar raak ik alleen maar gestrest van..
locatie in utrecht naast station met geweldige verzorging.

Angelique Overes

Henriette is een erg plezierige vrouw die stevig in haar schoenen staat en door haar vele ervaringen goede praktijkvoorbeelden kan geven. zij is kundig, kan informatie goed overbrengen en heeft leuke humor!!.

Bedrijfsinformatie

De reden van bestaan voor ICM opleidingen & trainingen is onze bijdrage aan de groei en ontwikkeling van mensen. Van onze cursisten, onze docent-trainers, onze werknemers en van onszelf. Ieder mens heeft behoefte aan groei. Zowel op persoonlijk als zakelijk gebied. Op deze behoefte spelen we in door het organiseren van topkwaliteit opleidingen en trainingen.
Adres
Joseph Haydnlaan 2A