ICM Opleidingen en trainingen

ICM Opleidingen en trainingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop ICM Opleidingen en trainingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1453
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ICM Opleidingen en trainingen met 9.4/10. Gebaseerd op 1453 ervaringen.

Marjolijn Timmermans

Cursus was erg goed. start was het bepalen van je eigen leerdoelen. middels verschillende methodieken geleerd hoe je weerstand kunt opheffen en verder kunt gaan. de trainer (milja markies) was geweldig. ze schudde vragen zo uit haar mouw, leefde zich in de rollenspellen in, mimiek, alles klopte. veel bewondering voor en veel van geleerd. ook met veel humor gebracht. prima lunch.

Michiel Postma

Genoten van de training, snel een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het domein online marketing. het is een relatief korte training ter kennismaking..
wel veel informatie in twee dagen, maar zeker geen moment verveeld :).

T. Robbers

De theorie van te voren via filmpjes gekeken en tijdens de training vooral geoefend met het concreet maken van de theorie en het bespreken van praktijkcases met de mede-deelnemers en de enthousiaste trainer. wat mij betreft een ideale manier om deze cursus te volgen.

Ilona Heemskerk

Prima, praktijkgerichte cursus. leuk om met cursisten vanuit verschillende vakgebieden de stof te bespreken en toe te passen. het 'omdenken' van teksten gebruik ik nu dagelijks. goede inspireerde trainer. de eerste dag had iets praktijkgerichter gemogen. dat werd de tweede dag goed gemaakt.

Yolanda Yalçin

Een zeer goede training op een fijne locatie. de afwisseling tussen theorie en praktijk was uitstekend. de trainster had ook hele verduidelijkende voorbeelden om de theorie goed over te kunnen brengen en de oefeningen maakten dat alles goed blijft hangen.

T de Vos

Zeer leerzame training! het was zeer praktijk gericht en interactief. er was veel ruimte voor eigen inbreng en het uitwisselen van ervaringen. het geleerde kan meteen toegepast worden in de praktijk. ik heb mijn collega-teammanagers al getipt over deze training.

Bianca Geleijn

In 2 dagen training veel geleerd. elk moment werd gebruikt als leermoment. inhoud van de cursus was direct toepasbaar in de praktijk. goede combinatie van digitaal, klassikaal leren en een boek als naslagwerk. kundige, vriendelijke docent. na de cursus blijf je toegang houden tot de digitale leeromgeving.

Chris Wernsen

Perfecte training gehad, duidelijke coach met veel tips en tricks..
alles was goed verzorgd. tijd werd goed benut en theorie en praktijk werden goed afgewisseld, dagen gingen snel. top cursus..
cursus materiaal was ook goed.

Mohamed Ouahhabi

De cursus was er goed en leerzaam.de trainster legde goed uit en kon goed inleven in elke praktijk situatie en hoe te handelen en dat vind ik erg prettig.

Merijn van den Boom

Ik vond de training erg leuk en leerzaam. je wordt erg gestimuleerd om zelf na te denken en de afwisseling tussen theorie en praktijk is erg goed. het is vooral veel doen. ik zou deze cursus iedereen van harte kunnen aanbevelen. ik gebruik de geleerde theorie nu dagelijks in de praktijk.

Bedrijfsinformatie

De reden van bestaan voor ICM opleidingen & trainingen is onze bijdrage aan de groei en ontwikkeling van mensen. Van onze cursisten, onze docent-trainers, onze werknemers en van onszelf. Ieder mens heeft behoefte aan groei. Zowel op persoonlijk als zakelijk gebied. Op deze behoefte spelen we in door het organiseren van topkwaliteit opleidingen en trainingen.
Adres
Joseph Haydnlaan 2A