Janita Seinstra-Seinen ☄️

“Mijn verwachtingen zijn overtroffen. De cursus inspireert om het in de praktijk te brengen. Dit is wat ik ook graag wilde. Ik heb Nicole als een kundig en gedreven trainer ervaren. Ze had oog voor... “Mijn verwachtingen zijn overtroffen. De cursus inspireert om het in de praktijk te brengen. Dit is wat ik ook graag wilde. Ik heb Nicole als een kundig en gedreven trainer ervaren. Ze had oog voor een ieder van ons, precies daar waar we waren (met al onze eigenaardigheden). Ik zou 'm zo weer doen!”

Marian Blaauw

Ik vond het interessant en leerzaam. Alma is inspirerend en past de les aan op de deelnemers en de omstandigheden. Je rond de training af met minimaal 1 bruikbare story.

P.

Ik vond het een tegenvaller, zeker als je al meerdere jaren meedraait binnen de marketing is dit niet heel spannend. (zoals uitgekauwde principes van Cialdini en trainers die zichzelf... Ik vond het een tegenvaller, zeker als je al meerdere jaren meedraait binnen de marketing is dit niet heel spannend. (zoals uitgekauwde principes van Cialdini en trainers die zichzelf tegenspreken...) Ik had meer verwacht.

Martijn Rijnbeek

Ik heb zeker wat gehad aan de cursus. Het heeft mijn inzichten meer verrijkt! Vooral een basis voor het krijgen van meer inzicht in het communiceren met anderen. Ik vind dat Boy goed stimuleert en... Ik heb zeker wat gehad aan de cursus. Het heeft mijn inzichten meer verrijkt! Vooral een basis voor het krijgen van meer inzicht in het communiceren met anderen. Ik vind dat Boy goed stimuleert en oog heeft voor personen en de situatie van de deelnemer.

Gos Broda

Wat een TOP training!
In 3 dagen leer je vele technieken die jou zakelijk en privé kunt toepassen. Er is naast teorie veel geoefend met de medecursisten, heel fijn!
Daarnaast is er een...
Wat een TOP training!
Daarnaast is er een online omgeving waar je je kunt voorbereiden op de cursusdagen en later ook je kennis weer kan opfrissen! Echt een aanrader!

Bianca de Heer - van der Waal

Ik vond het een fijne manier om de lessen te volgen, duidelijk en toch ook praktisch. Dat was een hele fijne ervaring. Ik kan iedereen aanraden om de lessen online te volgen., zeker als vervoer... Ik vond het een fijne manier om de lessen te volgen, duidelijk en toch ook praktisch. Dat was een hele fijne ervaring. Ik kan iedereen aanraden om de lessen online te volgen., zeker als vervoer lastig is.

Janina Werinussa

Heel goed. Ik heb veel handvatten gekregen om meteen mee aan de slag te gaan in de praktijk, bijvoorbeeld het opstellen van een projectplan. Daarnaast heb ik geleerd hoe ik beter invulling kan geven... Heel goed. Ik heb veel handvatten gekregen om meteen mee aan de slag te gaan in de praktijk, bijvoorbeeld het opstellen van een projectplan. Daarnaast heb ik geleerd hoe ik beter invulling kan geven aan mijn rol en mij beter kan positioneren in de organisatie.

Belinda Adriaansz

Astrid zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen zijn/haar verhaal kon doen. Ze luisterde goed en nam de tijd voor iedereen. Ze heeft een positieve en warme benadering. Inhoudelijk brengt ze de... Astrid zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen zijn/haar verhaal kon doen. Ze luisterde goed en nam de tijd voor iedereen. Ze heeft een positieve en warme benadering. Inhoudelijk brengt ze de materie rustig en duidelijk over.

Esther van Overbeeke

Was goed. Zij weet waar ze het over heeft. Voelt aan als er iemand is die een gevoelige info deelt of persoonlijk ergens mee worstelt. Een fijn persoon om training van te hebben

Mirjam Pieters

Ik kijk met een goed gevoel terug op de cursus. Het heeft mij inzicht in mijzelf gegeven en hoe ik mijn communicatie kan verbeteren/anders kan aanpakken. De training werd door een zeer enthousiaste... Ik kijk met een goed gevoel terug op de cursus. Het heeft mij inzicht in mijzelf gegeven en hoe ik mijn communicatie kan verbeteren/anders kan aanpakken. De training werd door een zeer enthousiaste trainer gegeven, wat veilig en vertrouwd voelde.