iChica

Dhr. E. Schoonen

Prima ervaring. Een nette en snelle levering binnen 1 week

De bestelde lamp leek in de verste …

De bestelde lamp leek in de verste …

De bestelde lamp leek in de verste verte niet op het plaatje. Het lijkt erop dat er een afbeelding is gebruikt van een lamp van een andere leverancier. Retouraanvraag gedaan, e-mail gestuurd en telefonisch contact gehad. Na twee weken hebben wij nog steeds geen retouradres en geen idee over de afhandeling. We gaan onze rechtsbijstandverzekering inschakelen om ons geld terug te krijgen. Ik wil namelijk ook geen retourkosten betalen voor een lamp die niet overeenkomt met het bestelde product en bovendien beschadigingen en verkleuringen vertoont. Ik ben erg teleurgesteld omdat ik dacht dat ik me eindelijk de lamp kon veroorloven die ik al zo lang op het oog had. Men snapt gewoon niet hoe bedonderd je je voelt als zoiets je overkomt. Erg smakeloos. Ik zou me doodschamen als ik zo zaken zou moeten doen.

Goede producten. Prima service.

Veel keuze en goede kwaliteit

Zeer tevreden, vlotte service

Laura paul

Not happy with what the spring box l bought. Bought it almost a month ago, uptill now l cannot use it because the instruction on to set it is not included more over the order is not complete. Send... Not happy with what the spring box l bought. Bought it almost a month ago, uptill now l cannot use it because the instruction on to set it is not included more over the order is not complete. Send alot email, l even call you people
Uptill now no solution. Sleeping on the floor because l have no other bed. Bad experience.

Snelle levering, correct verpakt.
Aanbieding ergens niet voordeliger gezie.

D.N. Van de Kuijt

Mooi deals betaalbaar, en snel geleverd. Goede kwaliteit product.

Ph. ter Borg

Erg slecht. De door mij bestelde lamp bleek een defect te hebben. Dit kan natuurlijk gebeuren en aanvankelijk leek het erop dat ichica dit ging oplossen. Niets bleek minder waar. Het emailcontact... Erg slecht. De door mij bestelde lamp bleek een defect te hebben. Dit kan natuurlijk gebeuren en aanvankelijk leek het erop dat ichica dit ging oplossen. Niets bleek minder waar. Het emailcontact verliep erg traag tot er helemaal geen reactie meer kwam. Afspraken werden niet nagekomen, zodat ik tot twee keer toe tevergeefs thuis heb zitten wachten op een leverancier. Op dit moment, na vijf week, heb ik nog steeds een niet goed product en ook nog geen oplossing. Zeer ontevreden over de slechte behandeling van uw bedrijf. Dit voelt als een minachting voor uw klanten.