iChica

Rosaline Tóth

Goed concept, leuke aanbiedingen, betrouwbaar, maar de klantenservice is erg slecht bereikbaar en weken wachttijd voor ontvangst van een bestelling. Soms worden producten die uit meerdere delen... Goed concept, leuke aanbiedingen, betrouwbaar, maar de klantenservice is erg slecht bereikbaar en weken wachttijd voor ontvangst van een bestelling. Soms worden producten die uit meerdere delen bestaan zelfs in twee delen besteld. Erg jammer, als de klantenservice beter zou lopen zou het echt een top bedrijf zijn.

Momenteel echt niet onder de indruk!

Duidelijke website. Goede productinformatie en leveren op tijd. Producten zijn onbeschadigd en bij vragen snelle reactie.

Claudia

Ik ben helemaal weg van iChica. Leuke dingen, en nu ik bezig ben mijn huis in te richten koop ik met regelmaat leuke aanbiedingen bij iChica die mijn huis helemaal mooi maken. Ik ben dik tevreden!

Taar

Goede communicatie. Probleem werd opgelost.

Reeds meerdere aankopen gedaan oa
Reeds meerdere aankopen gedaan oa
zonnescherm =kwaliteit miserabel,doe echter geen moeite om te klagen,wegens véél te veel moeite en ellende ,pech voor het geld ,en binnenkort naar het containerpark ermee
plastiek afscheiding voor tuin =op foto ziet dit er goed uit in de werkelijkheid heb ik nog nooit zo'n rommel of speelgoed gezien;ook hier doe ik geen moeite om teruggestuurd te krijgen,en daarenboven wil ik gratis retourneren
en ga zo maar door magere onaantrekkelijke website ;en telkens weer herhaling van aanbod voor producten die niemand nodig heeft enz..

oplossing = niet meer kopen bij chica en/of ofline halen,ik wacht nog een tijdje en als dit niet betert dan wens ik u het beste