iChica

Zeer goed en snelle levering

Loes de Weerdt

Het is ontzettend jammer dat we de verkeerde kleur lampen ontvingen en toen we daarop reageerden waren de lampen in de kleur die we besteld hadden niet meer leverbaar. Uiteindelijk hebben we toch... Het is ontzettend jammer dat we de verkeerde kleur lampen ontvingen en toen we daarop reageerden waren de lampen in de kleur die we besteld hadden niet meer leverbaar. Uiteindelijk hebben we toch maar de ontvangen lampen gehouden, maar het was toch een teleurstelling dat IChica geen rekening houdt met omruilingen.

Tine

Kocht een klok. Snel toegekomen en was perfect zoals beschrijving. Enkel was de klok wel wat beschadigd.

Sue

Leuke items. Als ik meer geld te besteden had zou ik zeker vaker iets kopen. Sommige artikelen zijn erg gunstig geprijsd, sommige vind ik net iets te duur, maar erg leuk. Ik zie de Facebookberichten... Leuke items. Als ik meer geld te besteden had zou ik zeker vaker iets kopen. Sommige artikelen zijn erg gunstig geprijsd, sommige vind ik net iets te duur, maar erg leuk. Ik zie de Facebookberichten en emails niet als Spam.

De bestelling kwam op de afgesproken datum en wassen perfecte staat

Tessa De Kerf

Heel goed. Heel snel.

Goede service. kreeg een mailtje dat de levering iets later zou worden. Was allemaal goed geregeld

Verschrikkelijk naar. Een mooi lamp dacht ik laten we bestellen. Was het een nep in vlekken geleverde lamp zelf de doos was vies vol met vlekken

Bestelling is vlot afgehandeld, ookbij retourzending redelijk vlot geld terug. Dat je zelf moet opdraaien voor de portokosten bij retour zal vast ergens staan, maar niet erg duidelijk

1x besteld en prima verlopen