iChica

Andrea

Super service, snelle levering en mocht je bedenkingen hebben je kan achteraf betalen. Als ze weer wat hebben wat ik wil ga ik zeker weer bestellen!

Linde Bijkerk

Duidelijke informatie op de website, snelle levering en prijs kwaliteitverhouding is perfect! Je krijgt meer dan waar voor je geld.

Goed, keurig afspraak nagekomen en snel geleverd.

Scherpe prijzen. Maar duurt wel lang qua levering. Geen bevestiging gehad dat ons pakket geleverd zou worden en wanneer en waar werd ook niet bekend gemaakt. Wel was de klantenservice erg snel met... Scherpe prijzen. Maar duurt wel lang qua levering. Geen bevestiging gehad dat ons pakket geleverd zou worden en wanneer en waar werd ook niet bekend gemaakt. Wel was de klantenservice erg snel met het antwoorden van mijn vraag. Zo kon ons pakket alsnog getraceerd worden. Alles is netjes en goed verpakt. Kwaliteit ook goed in orde.

Esther de Koning

Bestellen ging gemakkelijk, ben blij met het product. Levertijd is langer dan je tegenwoordig bij de meeste webshops hebt (vaak voor 22u besteld, volgende dag in huis, dus word je wat verwend als... Bestellen ging gemakkelijk, ben blij met het product. Levertijd is langer dan je tegenwoordig bij de meeste webshops hebt (vaak voor 22u besteld, volgende dag in huis, dus word je wat verwend als mens ;)) Maar was verder goed te doen. Geen problemen of nare ervaringen gehad..

Lamp besteld. Kwam beschadigd aan. Reactie vanuit iChica duurt gigantisch lang. Ik kan de lamp nog steeds niet terug sturen aangezien zij zogenaamd al een week wachten op reactie van de leverancier.... Lamp besteld. Kwam beschadigd aan. Reactie vanuit iChica duurt gigantisch lang. Ik kan de lamp nog steeds niet terug sturen aangezien zij zogenaamd al een week wachten op reactie van de leverancier. Het zou klantvriendelijker zijn om de klant meteen het geld terug te geven en dan daarna zelf met de desbetreffende leverancier In gesprek te gaan. De mee gezonden foto's tonen namelijk duidelijk beschadigingen aan dus dat er een fout product is geleverd is wel duidelijk.

Feem

Kan nog niet echt beoordelen na 1 bestelling en levering maar dat ging netjes .

Goede ervaring, mooie producten lage prijzen.

marja scheffers

Goed bedrijf, leuke site, leuke aanbiedingen.
Snelle en correcte levering van de bestelling.
Goed bedrijf, leuke site, leuke aanbiedingen.
Snelle en correcte levering van de bestelling.
Ga ik zeker bij mijn kennissen en familie aanbevelen en ga hier zeker iets bestellen als er leuke aanbiedingen zijn.