iChica

Lagendijk

Mijn bestelling is niet geleverd mailtjes worden pas na een paar dagen beantwoord en uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn bestelling niet meer geleverd kon worden en dat mijn geld was terug... Mijn bestelling is niet geleverd mailtjes worden pas na een paar dagen beantwoord en uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn bestelling niet meer geleverd kon worden en dat mijn geld was terug gestort

Al meerdere keren wat gekocht en levering verloopt altijd en naar omschrijving. Leuke deals blijf het zeker in de gaten houden !

DI FEBBO - JOOS

Geen goede ervaring, ik stuur al diverse malen dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de tuinhaard, maar mag geen enkele reactie ontvangen. Tevens zat er geen pakbon bij mijn bestelling en... Geen goede ervaring, ik stuur al diverse malen dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de tuinhaard, maar mag geen enkele reactie ontvangen. Tevens zat er geen pakbon bij mijn bestelling en ook hier wordt geen gevolg aan gegeven. Ik voel mij als klant behoorlijk in de steek gelaten !!

De klantenservice is vrijwel alleen middels een formulier bereikbaar en niet per telefoon. De reactie snelheid op het formulier is minimaal een week. Ik heb vervolgens per mail nog een vraag gesteld... De klantenservice is vrijwel alleen middels een formulier bereikbaar en niet per telefoon. De reactie snelheid op het formulier is minimaal een week. Ik heb vervolgens per mail nog een vraag gesteld en 1,5 week later had ik daar nog altijd geen reactie op.
Wanneer je iets retour stuurt krijg je geen bevestiging dat het bij Ichica retour is gekomen en wat de afspraak is met betrekking tot terugbetaling.

Karin

1ste keer iets besteld. Niet de volledige bestelling binnen gekregen. Bij de buren afgegeven en geen notitie in mijn brievenbus hiervoor. Hierdoor dagen later ontvangen en bleek dit ook niet de... 1ste keer iets besteld. Niet de volledige bestelling binnen gekregen. Bij de buren afgegeven en geen notitie in mijn brievenbus hiervoor. Hierdoor dagen later ontvangen en bleek dit ook niet de volledige bestelling te zijn. Ondertussen ook iets toegestuurd gekregen wat ik niet heb besteld. Rekening inmiddels van beide wel bestelde artikelen gehad maar daar is er maar 1 van geleverd. Hierover gemaild + een foto toegestuurd van het verkeerd bezorgd artikel zoals gevraagd. Nog steeds geen reactie gehad maar wel een reminder over de niet betaalde factuur voor beide producten waar er maar 1 van is geleverd.. Weer gemaild dat ik een credit nota wil en een nieuwe factuur van het wel goed bezorgde artikel en wat moet ik doen met het verkeerd bezorgde artikel... Nog steeds niks gehoord!!

Heb al meerdere malen wat gekocht hier ben super tevreden met een snelle levering van het gekochte product

Klaas Jan

Proces liep goed, product onder verwachting

R. Buijtendijk

Top bedrijf, ik had een annulering en deze is meer dan netjes opgelost! Daarvoor een horloge besteld, is super verlopen.

Gerda Driessens-Habets

Zeer tevreden!