iChica

7.8/10
7.8/10
8.1/10

D.Lachman

Ik heb bij Ichica 6 rolgordijnen besteld.Gelijk nadat ik het geld had overgemaakt realiseerde ik mij dat de opgegeven afmeting van de duo gordijnen niet goed waren.Ik dacht dat ik mijn geld kwijt...

Het telefoonnummer van de klantenservice duidelijk aangeven en goed bereikbaar zijn.Dat verdienen je klanten...

Wil netto

Wel goede ervaring met dit bedrijf

Telefonische bereikbaarheid zou beter aangegeven kunnen worden

De reactiesnelheid van de klantenservice mag wel iets sneller. Volgens mij duurde het 3 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Als de verwachte verzenddatum niet gehaald wordt, zou het fijn zijn als je een bericht krijgt wanneer het wél geleverd gaat worden.
Verder alles prima.

Slechte ervaring. Wacht nog steeds op reactie.

- Ik ben totaal niet tevreden over de levering, heb het zelf weg kunnen gooien, maar de reactie vanaf iChica duurt behoorlijk lang. Wacht nog steeds op reactie.

Millerson

Goei Survice ik ben best wel tevreden maar alleen zie ik geen telefoonnumm . kan ik A.u.b gebel worden 0640721872

Als er ook een telefoon nummer geplaats kan worden . Voor de rest zijn jullie aan top

Ellen

Via advertentie mee kennis gemaakt
Uit nieuwsgierigheid aanbiedingen bekeken en van tijd tot tijd zijn er aanbiedingen die mij aanspreken welke ik bestel

het aanbod is breed en...

ga vooral zo door!

Milly

Ik ik heb vaak producten op deze site besteld.

Snellere levertijd en info. wanneer precies de producten geleverd worden. Bv. track & trace

Ruud

Zeer betrouwbare firma zend alles perfect af. Alleen jammer het verzend bedrijf of de bezorg instelling laat nog wel is vaak een steekje vallen en leveren niet af. Ook al ben je niet thuis geen...

Wendy

Goede service, al beetje trage levering en antwoorden op mails

Snelle levering, of in ieder geval meer info daarover in tussentijd

Barzeele m

Vorige bestelling verliep heel vlot maar nu blijf ik op mijn bestelling wachten. Blijkbaar probleem leverancier ( kattenkrabpaal)

Communicatie met leveranciers, wacht al een week op antwoord