Icetags

Joke

Keurige en snelle levering

Jenn

Zeer goed, mooi product en snelle levering

Maya van Breemen

Wisselende ervaring. o.a.: ik kreeg een verkeerde kleur toegestuurd. Ook was het niet duidelijk hoe ik het bandje moest inkorten, het filmpje op de site toonde niet dit mechaniek. Toen ik per mail... Wisselende ervaring. o.a.: ik kreeg een verkeerde kleur toegestuurd. Ook was het niet duidelijk hoe ik het bandje moest inkorten, het filmpje op de site toonde niet dit mechaniek. Toen ik per mail duidelijkheid vroeg duurde het een paar weken voor ik antwoord kreeg.

Reactie Icetags:

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals aangegeven was uw mail inderdaad een weekje over het hoofd gezien waarvoor excuses. De instructies worden altijd bijgevoegd en staan tevens op de website mocht... Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals aangegeven was uw mail inderdaad een weekje over het hoofd gezien waarvoor excuses. De instructies worden altijd bijgevoegd en staan tevens op de website mocht het nog voor wat onduidelijkheid zorgen: https://www.icetags.nl/nl/instructies-armband/

Rene

Makkelijk en overzichtelijk bestellen. Zeer snelle levering. Mooie robuuste kwaliteit armband voor onze stoere 11 jarige zoon

Chris

Duidelijk proces en er wordt geleverd wat er wordt beloofd