Iboxz

Jennefer

Geweldig bedrijf!! Heb een 180x200 boxspring gekocht. En de monteurs hebben dit grote bed helemaal op de 2e verdieping in elkaar gezet. Echt een top service. En een super snelle levering. Ik had hem... Geweldig bedrijf!! Heb een 180x200 boxspring gekocht. En de monteurs hebben dit grote bed helemaal op de 2e verdieping in elkaar gezet. Echt een top service. En een super snelle levering. Ik had hem in de middag besteld, en de volgende ochtend werd het al geleverd! Als iemand een bed nodig heeft weet ik wel naar wie ik ze nu door zal sturen!

Ben

Heb een elektrische twijfelaar bij Iboxz gekocht, heb er nu twee nachten op geslapen en moet zeggen geweldig.
Werd keurig op de afgesproken tijd gebracht en door kundige bezorgers gemonteerd, en het oude bed meegenomen zoals we hadden afgesproken.
Ben er erg tevreden over.

Erik

Snelle en vriendelijke service, mooie kwaliteit boxsprings, wij zijn zeer tevreden!

Marjon Hemmens

Prima service!

Rik Buter

Uit de kunst. Goede communicatie. Levering volgens afspraak. Netjes geïnstalleerd. En de eerste nacht slapen is prima bevallen.

Leo de Raad

Zeer correct, direct antwoord via de mail.

Janet

Snelle reactie op vragen, snelle levering en prima kwaliteit.

A v d Roer

Super vriendelijk ,snel ,en correct afgehandeld. Ik ben heel tevreden

Maik Hemrica

Prima service. Boxspring is netjes geleverd en goed gemonteerd. Bed ziet er netjes uit en ligt prima.

F. Rensink

Zo'n grote uitgave wilde ik niet via internet doen. Daarom heb ik het bed bekeken en getest in Den Ham. Toen direct besteld. In overleg is het bed geleverd en supersnel en vakkundig geplaatst door... Zo'n grote uitgave wilde ik niet via internet doen. Daarom heb ik het bed bekeken en getest in Den Ham. Toen direct besteld. In overleg is het bed geleverd en supersnel en vakkundig geplaatst door aardige bezorgers. Het verpakkingsmateriaal is door hen meegenomen. Het bed ligt fantastisch en dat voor een zeer schappelijke prijs!