Kostenvriendelijk
Communicatie

Betrouwbare club, met een goede filosofie

Snelle reactie, betrouwbare en solide filosofie die ze concequent uitvoeren

ik zou het niet weten

N. Kampert

Sinds eind vorig jaar met ons vermogen naar iBeleggen en nog geen seconden spijt, ja dat ik het eerder had moeten doen.

Duidelijk overzicht van rendement en kosten.

Ina klein Teeselink

Goede strategie, no nonsense beleid, vriendelijk personeel, duidelijk.

Professionele en vakkundige vermogensbeheerder met een historisch bewezen buy-and-hold strategie. Dit moet je uiteraard liggen wetende dat er ook slechte periodes zijn en je de overtuiging moet... Professionele en vakkundige vermogensbeheerder met een historisch bewezen buy-and-hold strategie. Dit moet je uiteraard liggen wetende dat er ook slechte periodes zijn en je de overtuiging moet hebben dat de financiële sector blijft stijgen. Een vermogensbeheerder die inspeelt op marktsentimenten geeft je een veiliger gevoel maar levert over de lange termijn meestal minder rendement op. Dit is een afweging die je zelf dient te maken.

Uitstekende (telefonische) communicatie
Duidelijke overzichten
Goed rendement
Lage kosten

Ga zo door.

Winnibald E. Moojen

Patrick, alsjeblieft geen 'impact' in je overigens goed leesbare columns. Het is niet alleen een Anglofoon woord, wat heel vaak, meestal, zo niet altijd erop wijst dat de gebruiker niet goed kan... Patrick, alsjeblieft geen 'impact' in je overigens goed leesbare columns. Het is niet alleen een Anglofoon woord, wat heel vaak, meestal, zo niet altijd erop wijst dat de gebruiker niet goed kan verwoorden wat 'ie wil zeggen, maar er zijn zoveel goede Nederlandstalige termen, als invloed, gevolg, consequentie(s), maar ook klap, inbreuk enz. Nou moet ik als lezer maar gissen wat je bedoelt. Jammer.

Geen impact gebruiken

Niet het jeg, anglofone woord impact gebruiken

Reactie Bloei vermogen:

Hartelijk dank voor je review en feedback, dat waarderen wij zeer. Leuk ook om te lezen dat je onze columns waardeert. Ik zal het woord 'impact' niet meer gebruiken; je hebt me voldoende... Hartelijk dank voor je review en feedback, dat waarderen wij zeer. Leuk ook om te lezen dat je onze columns waardeert. Ik zal het woord 'impact' niet meer gebruiken; je hebt me voldoende alternatieven gegeven, dus dat komt goed. Met optimistische groet, Patrick Bontje

Geachte Heer, in vervolg op wat wij heden reeds telefonisch bespraken kan ik U bij deze ook schriftelijk verzekeren dat ik zeer tevreden was/ben over de service die i beleggen mij gaf. De reden... Geachte Heer, in vervolg op wat wij heden reeds telefonisch bespraken kan ik U bij deze ook schriftelijk verzekeren dat ik zeer tevreden was/ben over de service die i beleggen mij gaf. De reden waarom ik nu opzeg en verkas naar ING is simpel weg dat ik mijn bankzaken voortaan bij één bank wil onderbrengen. Dank ook voor de prettige afwikkeling van één en ander. Met vriendelijke groet, B. Marinus.

Goede telefonische info( mij twee maal in het recente verleden gegeven

nee

W.A.J. Bekkers

Uitstekende ervaring, deskundige staf, optimale communicatie.

Communicatief sterk, komt afspraken na, deskundig.

Is pro-actieve actie richting cliënten mogelijk? Met pro-actief advies om financiële doelstellingen te realiseren? Dat vergt monitoren portefeuilles. Is wellicht te veel gevraagd.

John de Wild

Prima ervaring niet mis mee. Goede informatie en ook goede begeleiding.

Jazeker, ze geven prima informatie en heb ook het idee dat je als klant (bijna familie) wordt behandeld.

Qua dienstverlening geen opmerkingen.

Betrouwbaar en goed.

Betrouwbaar en een hele goede persoonlijke benadering bij vragen en informatie

Nee.

Nuchter, open en prettig in informatie en communicatie

Prettig in informatie en communicatie

Ik vind dat ik bij inloggen voor Binck Bank te vaak/snel van wachtwoord moet wisselen.
Bij ongunstig instapmoment - in overleg met de klant - bezien of enige geleidelijkheid in het activeren van wenselijk is.