Tineke & Henco Elbrink

Prachtig materiaal. Door wat kleine oneffenheden zie dat het handgemaakt is. De tafel 'leeft' zo. Zeer prettige, vriendelijke mensen. Je wordt gedurende het maakproces met foto's op de hoogte... Prachtig materiaal. Door wat kleine oneffenheden zie dat het handgemaakt is. De tafel 'leeft' zo. Zeer prettige, vriendelijke mensen. Je wordt gedurende het maakproces met foto's op de hoogte gehouden.

Patricia van Zanten

Mooie beerklok in mooie gele kleur (precies zoals op de foto). Levering was sneller dan 1 a 2 weken zoals vooraf gemeld was.

Hedi

Erg tevreden met de aankoop

Saskia Hoogeboom

Tafel eigenwijs

Ilona Alders

Ik ben dol op de Have a Light lampen omdat ik daarmee voor elk project een passende kleur kan bestellen. De communicatie is erg prettig en persoonlijk. Verbeterpunt voor de lamp is de rubberen... Ik ben dol op de Have a Light lampen omdat ik daarmee voor elk project een passende kleur kan bestellen. De communicatie is erg prettig en persoonlijk. Verbeterpunt voor de lamp is de rubberen strip. Het zou fijn zijn als die beter vastgezet kan worden.

The Flowerfarm

Enthousiaste eigenaar van I am recycled. En een mooie duurzame tafel.

Reactie I am Recycled:

Hi Ellen, bedankt voor je mooie review 🙏😊, geniet van jullie nieuwe tafel en succes met jullie mooie bedrijf 🌻 Groetjes, Nanda & Michiel

Silvana Bianchin

Beer o’clock in knaloranje: mooi!!

Tonny & Ad van Gisbergen

Mijn ervaring met ‘I am Recycled’ was zeer positief. Ze zijn gemakkelijk te benaderen via whats app. Zijn duidelijk en concreet in hun communicatie. Tonen betrokkenheid . Denken mee over de vragen... Mijn ervaring met ‘I am Recycled’ was zeer positief. Ze zijn gemakkelijk te benaderen via whats app. Zijn duidelijk en concreet in hun communicatie. Tonen betrokkenheid . Denken mee over de vragen die je voorlegt.

We konden komen kijken in het bedrijf waar ze de lampen maken zodat we ze konden zien. (Ze maken ook hele mooie tafels)
De lampen zijn met zorg verstuurd. Prettig dat het geen anonieme webshop is.

Reactie I am Recycled:

Hi Tonny & Ad, super bedankt voor jullie mooie review 🙏😊 Nog bedankt voor de foto, ze hangen erg mooi bij jullie. Gr., Nanda & Michiel

Peter Cremers

Zeer tevreden

Inge Westendorp

Goede levering, persoonlijk, mooi product!! Er leuk.