Simone

Snel en soepel contact, vlot verstuurd en mooi product!

Evelien

Ik heb een ingelijste poster van Mary May gekocht. Super dat het geen probleem was om de poster te vervangen (ik wilde een ander plaatje). Ben hartelijk ontvangen en heb heerlijk rondgeneusd tussen...

Positief. Frisse uitstraling van de site. Fijne communicatie en persoonlijke tekst bij leveren product. Kinderstoeltje is stevig en mooi afgewerkt.

Cockie

Leuk contact, erg vriendelijk, en super leuke posters snel ontvangen!

Simone

Hele fijne mensen.Er was iets met het product,maar heel goed opgelost.Vooral de persoonlijke benadering is bijna uniek!

Reactie I am Recycled:

Hi Simone, bedankt voor je review ☺! Fijn dat alles toch nog is goed gekomen. Veel plezier met de opbergboxen. Groetjes, Michiel

Leuk en snel contact, mooie lampenkap.

Simone Doornbos

Heel tevreden over de snelle en goede service. Ik heb de lamp Tailor besteld (oude naaimachine). Heel blij mee. Ik had een vraag over het ophangen van d lamp en die werd meteen beantwoord door...

Jeroen

Het geleverde product voldoet aan de verwachtingen. Het persoonlijk contact via email is een leuke ervaring ten opzichte van automatisch gegenereeerde email.

Reactie I am Recycled:

Hi Jeroen, bedankt voor je review! Fijn dat de opbergkist bevalt ☺ Heel veel plezier ermee. Groetjes, Michiel

Milena

Duidelijk, goede communicatie, mooi product! Heel blij, alweer besteld.

Mooie producten en supersnel geleverd. Blij mee!