Esther & Harold Breman

Toen ik deze tafel zag, was ik meteen verkocht. Wat een vakwerk!
Toen ik deze tafel zag, was ik meteen verkocht. Wat een vakwerk!
Na contact op te hebben genomen waren we welkom in Nijmegen . We werden hartelijk ontvangen en Michiel nam alle tijd voor ons. De tafel is ondertussen geleverd, in overleg en heel netjes op tijd. Helaas moeten we nog even wachten met het neerzetten...maar het gaat vast prachtig staan.
Alleen maar pluspunten voor dit mooie bedrijf!!

Sandra & Jorn

Super fijne mensen en top service!!!

Niels Schijfs

Tevreden over het product, communicatie en levering! (Tafellamp van gele bus en groene stekker...heeel blij mee!)

Lisanne

Heel blij met de lamp. Uniek, een echte eye catcher.

Iris Gadellaa

Prachtige tafel. Fijn en persoonlijk contact en echt super dat de tafel ook in elkaar werd gezet bij levering!

Eva & Frank

Ontzettend vriendelijke en attente mensen met veel liefde voor hun prachtige producten. Alleen maar lof.

Jessie Pley

Wat een super toffe lamp! Helemaal top en orgineel. Leuk om jullie werk te zien.

Bianca van den Boom

Heel mooi product. Het ophangen met een ander systeem als de meegeleverde kapjes ging ook super. De tips hiervoor waren ook ideaal. Helaas moesten we een van de twee lampen nog even goed bekijken en... Heel mooi product. Het ophangen met een ander systeem als de meegeleverde kapjes ging ook super. De tips hiervoor waren ook ideaal. Helaas moesten we een van de twee lampen nog even goed bekijken en draaien, want hij deed het in eerste instantie niet. Dat was best spannend, want het voelt toch aan als een teer product.

Reactie I am Recycled:

Hey Bianca, bedankt voor je positieve review! Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is met het andere ophangsysteem 👍 Mocht er nog iets zijn, wij helpen je altijd graag. Groetjes, Michiel &... Hey Bianca, bedankt voor je positieve review! Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is met het andere ophangsysteem 👍 Mocht er nog iets zijn, wij helpen je altijd graag. Groetjes, Michiel & Nanda

majoke Hegen

De hanglamp

Inge & Maud

Perfecte service en een waanzinnig mooi product afgeleverd!