Sarah Pieterse

We zijn bijzonder blij met onze nieuwe lampen. Michiel heeft ons met behulp van foto's van verschillende modellen en kleurstalen ons fantastisch geholpen bij de keuze van de lampen.

Hannie

We hebben de wandlamp Monstera besteld en geleverd gekregen. Alles verliep vlot. Prachtige lamp, staat erg mooi op de wand. Mooie unieke lamp, een keer wat anders ?

C. Brandt

Ik heb een opbergkist gekocht en vind hem prachtig en van goed kwaliteit. Het enige was dat de kist in vintage kwam ipv helemaal afgelakt zoals op de afbeelding. Na mijn verzoek om extra verf werd... Ik heb een opbergkist gekocht en vind hem prachtig en van goed kwaliteit. Het enige was dat de kist in vintage kwam ipv helemaal afgelakt zoals op de afbeelding. Na mijn verzoek om extra verf werd heel goed en snel gereageerd. Met verf en een gedeeltelijke terugbetaling (het laatste hoefde wat mij betreft niet). De verf kwam vrijwel direct na mijn klacht toegestuurd. Mijn ervaring is dus TOP!

Bianca Van Vogelpoel

Goede levering, leuk ook een persoonlijk kaartje erbij.

Amber

Geweldig service! We hebben prachtige handgemaakte lampen gekregen. Ze zijn heel erg klantvriendelijk en houden rekening met wat de klant wenst en zijn heel betrokken.

Judith

Prachtige Monstera lamp! Voldoet aan de beschrijving, duidelijke uitleg tussen wel of niet gelakte variant.

julia de kievit

Mooie producten, compleet geleverd.

Janneke den Ouden

Mooi concept! Fijn om zo materialen een nieuw leven te kunnen geven. De lamp is zoals verwacht: erg mooi!

Eve

De standard maten van de tafel eindeloos waren te groot voor in mijn keuken. Michiel was super behulpzaam en stuurde tekeningen met afmetingen van de tafel(poten) zodat ik kon uitrekenen wat het... De standard maten van de tafel eindeloos waren te groot voor in mijn keuken. Michiel was super behulpzaam en stuurde tekeningen met afmetingen van de tafel(poten) zodat ik kon uitrekenen wat het beste was voor de ruimte en bij de stoelen die we al hadden.

Titia Lont

Fantastisch mooie lamp, duurzaam en liefdevol ingepakt