Frank & Hanneke Klomp

Fijn dat er even de tijd genomen werd om een bezoekje aan de werkplaats te brengen. Het enthousiasme van Michiel werkt aanstekelijk. Prima bereikbaar via app contact. Levering goed geregeld. Tafel... Fijn dat er even de tijd genomen werd om een bezoekje aan de werkplaats te brengen. Het enthousiasme van Michiel werkt aanstekelijk. Prima bereikbaar via app contact. Levering goed geregeld. Tafel staat te pronken in de kamer!

Connie van de Vorstenbosch

Have a Light Large hanglampen

Bieneke

Twee hanglampen en een klok besteld in een door onszelf gekozen kleur. Superblij mee, zien er fantastisch uit en helemaal zoals we ons hadden voorgesteld!

Henk

Tafel 'verbinding'. Betrokken en prettig.

Marielle Kersten

Super mooie en unieke producten (wij hebben een hele gave wandlamp gekocht) snelle levering, en leuk ingepakt.

Angelina Van Brussel

Het is een origineel kado en ook nog eens milieuvriendelijk!

Marit

Ik ben echt súperblij met mijn prachtige nieuwe tafel! Ik had een behoorlijk lange tafel nodig voor mijn nieuwe keuken, en kwam in mijn zoektocht I am Recycled tegen. Vervolgens kwam ik steeds weer... Ik ben echt súperblij met mijn prachtige nieuwe tafel! Ik had een behoorlijk lange tafel nodig voor mijn nieuwe keuken, en kwam in mijn zoektocht I am Recycled tegen. Vervolgens kwam ik steeds weer terug op de website, tot ik een keer ben gaan kijken in Nijmegen, en direct besteld heb. En ik ben echt enorm blij met mijn tafel nu hij hier staat! Ik heb er ook al heel veel positieve reacties op gehad. Bedankt voor de service, en de snelle en perfecte levering. Ga zo door!

Aenea Palstra

Super service, reageren snel en denken mee! Twee lampen besteld en deze werden goed verpakt geleverd. Erg mooie producten en hangen super bij ons in huis!

Joppe

Nanda en Michel hebben een mooie werkplaats met hele toffe lampen en andere spullen. Ze zijn enthousiast over de dingen die ze maken en leggen je graag uit hoe ze werken. Ik heb er een mooie lamp... Nanda en Michel hebben een mooie werkplaats met hele toffe lampen en andere spullen. Ze zijn enthousiast over de dingen die ze maken en leggen je graag uit hoe ze werken. Ik heb er een mooie lamp gekocht die is gerecycled van een plastic bierfust

Knop

Heel fijn telefonisch contact heb ik gehad!
We hebben een fantastische vergadertafel van gerecycled hout op ons kantoor staan. Super blij mee!