Veronique & Martijn

Prachtige tafel. Precies zoals ik had verwacht….

Reactie I am Recycled:

Hey Veronique & Martijn, bedankt voor jullie mooie review 🙏😊🙏 Geniet van jullie nieuwe tafel! Groetjes, Nanda & Michiel

José

Have a Light Large | Blue | gerecyclede hanglamp

Jeske Baeten PMKT

Nanda & Michiel, zijn positief en open in hun contact. Zijn bereid mee te denken en blijven in contact met je. Ik ben heel blij en tevreden met de tafel die geleverd is!

Reactie I am Recycled:

Hi Jeske, dank voor je geweldige review 😊🙏 Fijn dat je blij bent! Groetjes, Nanda & Michiel

Casper Antonius van 't Hof

Mooie producten met een extra pluim voor de omlijsting, erg mooi gedaan.

Reactie I am Recycled:

Hi Casper, dank voor het compliment 😃! Veel plezier met je MachineArt🤖 Groetjes, Nanda & Michiel

Stephan Lammens

Prachtig vakmanschap met een kunstzinnige touch

Hi Stephan, super bedankt voor je review 🤖🙏😊 Groetjes, Nanda & Michiel

Tineke

Hanglamp! Hij is mooi en geeft prachtig licht. Het fijn om je eigen kleur te kunnen kiezen. De levering was snel en het contact prettig!

Fijn dat je blij bent Tineke, dank voor je review 🙏😊 Groetjes, Nanda & Michiel

N. Elzerman

Prachtige lampen en zeer klantvriendelijk bedrijf. Er wordt echt aandacht besteed aan de bestelling en bij twijfel navraag gedaan om zeker te weten dat alles geleverd wordt zoals de klant verwacht.

Nathalie & Wouter Coster

De tafels zijn ronduit prachtig! Los van het uiterlijk zitten ze ook nog eens degelijk in elkaar. Wij zijn er heel blij mee. Ook de beschadiging door het vervoeren wordt direct opgelost. Top service.

Reactie I am Recycled:

Hoi Nathalie & Wouter, heel erg fijn dat jullie heel blij zijn, dank voor de goede review 🙏😊. En dank nog voor jullie geduld. Groetjes, Nanda & Michiel

Jeroen

Fantastisch product en fantastiche service. Persoonlijk, vriendelijk en duidelijk!

Mijke & Rubin

Een heel leuk enthousiast en meedenkend stel. Prachtige tafel Eigenwijs besteld en ontvangen. Er was 1 dingetje niet helemaal in orde en dat werd direct opgelost. Superblij met onze nieuwe tafel.