Marly Brandsma

De communicatie via Whatsapp verliep uitstekend (duidelijk, snelle reactie, vriendelijk) en dachten goed mee. Aangezien ik 3 lampen wilde kopen, hebben ze kosteloos wat kleurstalen naar mij... De communicatie via Whatsapp verliep uitstekend (duidelijk, snelle reactie, vriendelijk) en dachten goed mee. Aangezien ik 3 lampen wilde kopen, hebben ze kosteloos wat kleurstalen naar mij opgestuurd. Het voelde allemaal enorm prettig en persoonlijk aan!

Hi Marly, bedankt voor je fijne review πŸ™πŸ˜Š Groetjes, Nanda & Michiel

Marieke & Dan

Een prachtige en unieke eetkamertafel. Inspirerende ontvangst in Nijmegen. Uitstekende communicatie.

Reactie I am Recycled:

Hi Marieke & Dan, bedankt voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ geniet van jullie nieuwe tafel! Groetjes, Nanda & Michiel

Ilva van Elk

We hebben twee hanglampen gekocht. Omdat we in de buurt wonen, zijn we zelf even in de winkel komen kijken om een een kleur uit te zoeken. Toen we twijfelden mochten we twee lampen lenen om thuis te... We hebben twee hanglampen gekocht. Omdat we in de buurt wonen, zijn we zelf even in de winkel komen kijken om een een kleur uit te zoeken. Toen we twijfelden mochten we twee lampen lenen om thuis te kijken wat we het mooist vonden. Supertoffe service is dat! Nadat we eenmaal gekozen hadden en het niet helemaal goed opgehangen kregen, was Michiel zeer behulpzaam met uitleg. Inmiddels hangt alles en zijn we superblij.

Reactie I am Recycled:

Hi Ilva. hartelijk dank voor je mooie review πŸ™πŸ˜Š Heel fijn dat jullie superblij zijn! Groetjes, Nanda & Michiel

Rinie

2 grote hanglampen. Ze denken met je mee, dat stel ik zet op prijs.

Jolanda Horsten

Gister is onze tafel geleverd. In Nijmegen op bezoek geweest, wat een ontzettend leuke locatie. Fijne ontvangst door Michiel, heel goed geholpen. Wat een inspiratie plek. Ook gedurende productie... Gister is onze tafel geleverd. In Nijmegen op bezoek geweest, wat een ontzettend leuke locatie. Fijne ontvangst door Michiel, heel goed geholpen. Wat een inspiratie plek. Ook gedurende productie proces constant op de hoogte gehouden, super fijn. Nu staat die dan eindelijk hier in huis. Het ruikt zelfs heerlijk naar hout nu. Michiel, Nanda en Bo...super bedankt voor alles, wat zijn jullie fijne mensen. Enne...wordt vervolgd ...lieve groeten Jolanda en Jean Pierre

Reactie I am Recycled:

Hi Jolanda & Jean Pierre, super bedankt voor jullie bijzonder mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Geniet van jullie nieuwe tafel & de MachineArtπŸ€– Lieve... Hi Jolanda & Jean Pierre, super bedankt voor jullie bijzonder mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Geniet van jullie nieuwe tafel & de MachineArtπŸ€– Lieve groetjes, Nanda, Bo & Michiel

Petra Sloot | Positive Stuff

Ik heb deze klok besteld voor mijn klant, en zij is er helemaal weg van, ze is erg enthousiast. Wellicht kan ik binnenkort een foto sturen.

Reactie I am Recycled:

Hi Petra, dank voor je review! Heel fijn dat jullie blij zijn 😊 Foto's ontvangen wij altijd graag! Groetjes, Nanda & Michiel

Jan van der Velde

Hele mooie tafel, alles heel soepel geregeld. Prettig zaken doen!

Reactie I am Recycled:

Hi Jan, bedankt voor je mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Geniet van jullie tafel! Groetjes, Nanda & Michiel

Loulou

Mooi bedrijf met prachtige producten. Heel blij met onze nieuwe lampen. De communicatie met Michiel was erg prettig en persoonlijk.

Hey Loulou, dank voor je mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Groetjes, Nanda & Michiel

Tijs Struijk

De bestelling is dezelfde dag nog in behandeling genomen en verstuurd. De dag erna kwam het pakketje binnen met een leuk persoonlijk bericht. Top service! En uiteraard zijn we erg blij met de wand... De bestelling is dezelfde dag nog in behandeling genomen en verstuurd. De dag erna kwam het pakketje binnen met een leuk persoonlijk bericht. Top service! En uiteraard zijn we erg blij met de wand decoratie!

Reactie I am Recycled:

Hi Tijs, dank voor je fijne review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Geniet van je schilderijtjes. Groetjes, Nanda & Michiel

Ellen & Jos

Goed en persoonlijk advies. Leuk dat je tijdens het maakproces op de hoogte gehouden wordt. Tafel Skylge.

Reactie I am Recycled:

Hi Ellen & Jos, bedankt voor jullie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Groetjes, Nanda & Michiel