Erik

Top service, altijd meedenken en een oplossing aan huis voor het herstel van onze beschadigde tafel.

Reactie I am Recycled:

Hey Erik, dank voor je fijne review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Gelukkig wonen jullie in Nijmegen en konden wij dit zo organiseren. Groetjes, Nanda & Michiel

Esther ( & Remco)

Wat een enthousiaste, vakkundige mensen!
We zijn van begin tot eind betrokken bij de aankopen en er werd meegedacht bij onze wensen.
Heel blij met onze tafel, onze op maat gemaakte...
Wat een enthousiaste, vakkundige mensen!
Heel blij met onze tafel, onze op maat gemaakte wandplanken en de verlichting.
Goede communicatie en kwaliteitsproducten.
Ook de levering verliep soepel met persoonlijk contact.

Reactie I am Recycled:

Hi Esther & Remco, dank voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Heel fijn dat jullie blij zijn met de tafel, wandplank en verlichting. Geniet ervan in jullie mooie nieuwe woning. Groetjes, Nanda &... Hi Esther & Remco, dank voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Heel fijn dat jullie blij zijn met de tafel, wandplank en verlichting. Geniet ervan in jullie mooie nieuwe woning. Groetjes, Nanda & Michiel

Marjolein Lengton

Alles keurig geregeld en verzorgd. Ik ben super blij met mijn Machine Art. Deze is zo ontzettend mooi. Eigenlijk vind ik de wanddecoratie super gaaf.

Reactie I am Recycled:

Hi Marjolein, dank voor je review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Super dat je blij bent met je MachineArt! Hoop dat ie een mooi plekje heeft gekregen in je huis. Veel plezier ermee. Groetjes, Nanda & Michiel

Esther & Wouter de Vries

Wij zijn erg blij met onze nieuwe tafel! Echt vakwerk. Superleuk dat Michiel en Nanda ons op de hoogte hielden van het maakproces met foto's. Dat maakt de tafel extra bijzonder.

Reactie I am Recycled:

Hi Esther & Wouter, dank voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Super dat jullie erg blij zijn met jullie nieuwe tafel. Groetjes, Nanda & Michiel

Eveline & Stefan

Wij zijn superblij met onze mooie tafel. Het proces ging vlekkeloos en de updates waren heel fijn om te krijgen. Duidelijke communicatie. Alles volgens planning op tijd geleverd. En de bezorgservice... Wij zijn superblij met onze mooie tafel. Het proces ging vlekkeloos en de updates waren heel fijn om te krijgen. Duidelijke communicatie. Alles volgens planning op tijd geleverd. En de bezorgservice was zeker ook uitstekend. Als ik meer dan 5 sterren kon geven deden we dat ;-).

Reactie I am Recycled:

Hi Eveline & Stefan, dank voor jullie bijzonder mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Superfijn dat jullie blij zijn jullie nieuwe buiten tafel! Veel plezier ermee. Groetjes, Nanda & Michiel

Maud Ariaans

Mooi bedrijf met enthousiaste mensen en vakwerk producten!

Janique Thomasz

Erg blij met de plafondhaken, zeer makkelijk te bevestigen; er zaten zelfs schroeven en pluggen bij. Prachtig eindresultaat. Blij dat mijn nachtlampjes nu hangen.

Paulien & Frank

We zijn erg tevreden over het gehele proces. We werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en over het eindresultaat zijn we erg tevreden. De tafel is een pronkstuk in onze woonkamer.

Reactie I am Recycled:

Hey Paulien & Frank, dank voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Veel plezier met jullie tafel Skylge. Groetjes, Nanda & Michiel

Sophie Boland

Wat een prachtige producten en enthousiaste eigenaren. Heel inspirerend, ik kom zeker terug.

Lineke & Rogier Eikenhout

Wij zijn super blij met onze tafel Eindeloos. We werden steeds op de hoogte gehouden van het maakproces, heel leuk!

Reactie I am Recycled:

Hi Lineke & Rogier, fijn dat jullie super blij zijn met jullie nieuwe tafel, dank voor jullie fijne review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Groetjes, Nanda & Michiel