Diana & Alex

Onze ervaring met I am Recycled was erg goed. Nanda en Michiel zijn 2 enthousiaste mensen die volledig achter hun product staan. Wij zijn erg blij met onze tafel

Eefje & Aaron

Wij zijn ontzettend blij met onze aankoop. Nanda & Michiel hebben heel goed met ons meegedacht, waardoor we een heel bijzondere en unieke tafel hebben. Daarnaast was de communicatie super fijn en... Wij zijn ontzettend blij met onze aankoop. Nanda & Michiel hebben heel goed met ons meegedacht, waardoor we een heel bijzondere en unieke tafel hebben. Daarnaast was de communicatie super fijn en persoonlijk. We hebben een tafel voor de toekomst!

Reactie I am Recycled:

Hey Eefje & Aaron, bedankt voor jullie fijne review πŸ™πŸ˜Š Erg goed om te lezen dat jullie ontzettend blij zijn!! πŸ˜ƒ groetjes, Nanda & Michiel

Esther & Arjan

Bij I am Recycled zijn we prettig geholpen en is er goed meegedacht over de vorm van het tafel blad en de poten. Bij het produceren van de tafel was het leuk dat we op de hoogte gehouden zijn dmv... Bij I am Recycled zijn we prettig geholpen en is er goed meegedacht over de vorm van het tafel blad en de poten. Bij het produceren van de tafel was het leuk dat we op de hoogte gehouden zijn dmv een update foto! De levering verliep prima en de tafel is in huis in elkaar gezet. Zijn zeer tevreden over het resultaat!

Reactie I am Recycled:

Hi Esther & Arjan, bedankt voor jullie super review, goed om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn πŸ˜ƒ, dank voor jullie fijne review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Groetjes, Nanda & Michiel

Michel en Julia

Wij zijn heel blij met onze nieuwe tafel. Lang waren wij opzoek naar een tafel met een afwijkende maatvoering. Michiel en Nanda hebben ons voorzien van creatieve adviezen die hebben geleid tot een... Wij zijn heel blij met onze nieuwe tafel. Lang waren wij opzoek naar een tafel met een afwijkende maatvoering. Michiel en Nanda hebben ons voorzien van creatieve adviezen die hebben geleid tot een uniek eindproduct.

Petra

Fijne ervaring, veel info en blij met de nieuwe tafel!

Shanna & Robby

Heel blij! Uniek. Vakmanschap. Love it.

Reactie I am Recycled:

Hey Shanna & Robby, superfijn dat jullie heel blij zijn met jullie nieuwe tafel!! πŸ˜ƒ Dank voor jullie mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™. Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Fam. Kilian

Topservice en kwaliteit! Michiel en Nanda zijn zeer betrokken en aardige creatieve vakmensen, die met je mee denken. We zijn erg blij met onze mooie tafel! En in vergelijking met andere originele... Topservice en kwaliteit! Michiel en Nanda zijn zeer betrokken en aardige creatieve vakmensen, die met je mee denken. We zijn erg blij met onze mooie tafel! En in vergelijking met andere originele tafels van deze hoge kwaliteit zijn ze goedkoper dan de rest.

Reactie I am Recycled:

Bedankt voor jullie mooie geweldige review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ heel fijn dat jullie erg blij zijn met jullie nieuwe tafel. Groetjes, Nanda & Michiel

Sally

Wij zijn heel blij.

Reactie I am Recycled:

Hi Sally, dat is het allerbelangrijkste πŸ˜ƒ bedankt voor je mooie review πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Groetjes, Nanda & Michiel

Marleen Silva

In 1 woord: GEWELDIG. Ontzettend lieve mensen die met je meedenken en jou op de hoogte houden tijdens het gehele proces. Ze hebben prachtige spullen!

Reactie I am Recycled:

Hey Marleen, wat een super review, dankjewel daarvoor πŸ™πŸ˜ŠπŸ™ Heel veel plezier met je nieuwe tafel, lampen en kunst voor aan de muur. Groetjes, Nanda & Michiel