Lineke & Joop

We zijn heel tevreden!!

Mirthe & Marie

Het was een hele goeie ervaring, en we zijn erg blij met onze aankoop

Jurriaan Hos

Hartstikke blij!

Fleur & Sander

Wij zijn ontzettend blij met onze aankopen en de top service. Wat een fijne mensen!

Olga & Gijs

Wij zijn super blij met onze prachtige eettafel en krukjes!! Heel leuk dat we op de hoogte werden gehouden van het proces en zo zagen hoe de tafel werd gemaakt. Iedereen die bij ons binnen komt... Wij zijn super blij met onze prachtige eettafel en krukjes!! Heel leuk dat we op de hoogte werden gehouden van het proces en zo zagen hoe de tafel werd gemaakt. Iedereen die bij ons binnen komt bewondert onze tafel en vraagt waar we toch zo'n mooie hebben gevonden 😀

Reactie I am Recycled:

Hey Olga & Gijs, bedankt voor jullie super review 🙏😊🙏 Heel fijn om te lezen dat jullie super blij zijn met jullie nieuwe tafel + krukjes. Geniet ervan! Groetjes, Nanda & Michiel

Nicole & Daniel

We zijn super tevreden over het hele proces van A tot Z. Eerlijk verhaal bij oriëntatie, super goed op de hoogte gehouden van het proces en aflevering ook prima. Tafel staat prachtig.

Reactie I am Recycled:

Hi Nicole & Daniel, dank voor jullie fijne review 🙏😊🙏 Erg fijn dat jullie super tevreden zijn en jullie tafel prachtig vinden. Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Dineke & Eric

In overleg met de maker hebben we nu een prachtige tafel die geheel aan onze verwachtingen voldoet. Een paar kleine logistieke probleempjes werden door Michiel zeer voortvarend opgelost!

Reactie I am Recycled:

Hi Dineke & Eric, dank voor jullie mooie review 🙏😊🙏 Dank nog voor jullie geduld, gelukkig hebben we het bij jullie thuis nog kunnen oplossen. Fijn dat jullie blij zijn! Geniet ervan.... Hi Dineke & Eric, dank voor jullie mooie review 🙏😊🙏 Dank nog voor jullie geduld, gelukkig hebben we het bij jullie thuis nog kunnen oplossen. Fijn dat jullie blij zijn! Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Vivian & Peter

Heel goed!

Carola & Abel

Fijn bedrijf, en Michiel een hele vriendelijke man die super mooie producten maakt. Goed meedenkt en ruim de tijd nam voor ons.

Rob

Top service. Heel persoonlijk. Komen alle afspraken na.