W.J.M. Matthijssen

Onze ervaring was erg positief en we zijn erg blij met onze aankoop

Reactie I am Recycled:

Hey Ineke & Wim, bedankt voor jullie super review ๐Ÿ™๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ fijn dat jullie blij zijn! Veel plezier met de lampen. Groetjes, Nanda & Michiel

Cleo van Diemen

Zeer blij met de aankoop. Mooie kleur lamp en eenvoudig op te hangen

Joris

Prachtige lampen!!

Maayke & Seth

We zijn heel erg goed geholpen door Nanda en Michiel. In de werkplaats konden we alles bekijken en werd er uitgebreid de tijd genomen om een mooie tafel samen te stellen.
Op de afgesproken...
Op de afgesproken datum werd de tafel keurig bezorgt en gemonteerd, alles verliep perfect. En gewoon heel erg leuk om een persoonlijk product dat met liefde gemaakt is in je woonkamer te kunnen zetten!

Reactie I am Recycled:

Maayke & Seth, bedankt voor jullie geweldige review ๐Ÿ™๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ Super om te lezen dat jullie tevreden zijn. Geniet van jullie tafel! Groetjes, Nanda & Michiel

Cynthia & Koen

We zijn meer dan blij. Nanda en Michiel zijn naast vakmensen ook nog eens ontzettend aardig. De tafel hebben we in de werkplaats bekeken en daar onze keuze gemaakt. De kwaliteit is top en de service... We zijn meer dan blij. Nanda en Michiel zijn naast vakmensen ook nog eens ontzettend aardig. De tafel hebben we in de werkplaats bekeken en daar onze keuze gemaakt. De kwaliteit is top en de service net zo. Tijdens het hele proces word je op de hoogte gehouden met berichten en foto's. Zo leuk om dit te volgen. En in het echt is de tafel prachtig! Hij heeft een mooie plek gekregen. Heel erg bedankt!

Reactie I am Recycled:

Hi Cynthia & Koen, jullie bedankt voor de mooie review ๐Ÿ™๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ Goed om te lezen dat jullie meer dan blij zijn! Geniet van jullie tafel! Groetjes, Nanda & Michiel

Dirk Bellens

De aanpak van I am recycled is heel persoonlijk van eerste contact tot zelfs na je aankoop. Alles tot in de perfectie geregeld.
Tussentijdse vragen is geen enkel probleem. I am recycled denkt...
Tussentijdse vragen is geen enkel probleem. I am recycled denkt met je mee.

De eindproducten zijn fantastisch en uniek. En je mag gedurende de productie meekijken. Toch zul je nog steeds verrast zijn als de producten thuis worden geleverd. Zo mooi!

Reactie I am Recycled:

Hi Yvette & Dirk, veel dank voor jullie fijne review ๐Ÿ™๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ Heel fijn dat jullie tevreden zijn met de tafel & hanglampen! Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Anouk Smolders

Ik heb gedurende het bestelproces veel contact gehad met Nanda en Michiel. Ze stonden altijd klaar voor advies en waren altijd bereid om mee te denken. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in twee... Ik heb gedurende het bestelproces veel contact gehad met Nanda en Michiel. Ze stonden altijd klaar voor advies en waren altijd bereid om mee te denken. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in twee prachtige lampen boven onze eettafel!

Nicole Agterberg / Milieu Centraal

Blij met onze klok en prachtige tafel. Snelle en goede communicatie.

Reactie I am Recycled:

Hi Nicole, veel dank voor je mooie review ๐Ÿ™๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ Groetjes, Nanda & Michiel

Aaron van Dok

Super! Na de tafel hebben we een hele mooie bijpassende plank in de keuken.