julia de kievit

Mooie producten, compleet geleverd.

Janneke den Ouden

Mooi concept! Fijn om zo materialen een nieuw leven te kunnen geven. De lamp is zoals verwacht: erg mooi!

Eve

De standard maten van de tafel eindeloos waren te groot voor in mijn keuken. Michiel was super behulpzaam en stuurde tekeningen met afmetingen van de tafel(poten) zodat ik kon uitrekenen wat het... De standard maten van de tafel eindeloos waren te groot voor in mijn keuken. Michiel was super behulpzaam en stuurde tekeningen met afmetingen van de tafel(poten) zodat ik kon uitrekenen wat het beste was voor de ruimte en bij de stoelen die we al hadden.

Titia Lont

Fantastisch mooie lamp, duurzaam en liefdevol ingepakt

Mascha Middelbeek

Pracht producten en super service

Hester

Supergoede service en levering van de hanglampen

Cornelia Boot

Geweldige winkel, prachtige spullen, zo origineel! En zulke lieve mensen, heel fijn geholpen, denken met je mee en reageren meteen op mails.

Lieke

Goede communicatie, enthousiast en vlot. Het op maat gemaakte bureau/tv meubel is stevig, netjes afgewerkt, keurig geleverd. Kortom: alles naar wens.

Pilar Bosch

We hebben een boel deurknopjes gekocht. Vriendelijke service en mooi product.

Hanneke

We hebben 2 hanglampen en een tafellamp laten maken. Echt superblij mee! Het contact met Michael verliep erg prettig en hij dacht echt mee. Ik word blij van dit soort producten die gerecycled zijn,... We hebben 2 hanglampen en een tafellamp laten maken. Echt superblij mee! Het contact met Michael verliep erg prettig en hij dacht echt mee. Ik word blij van dit soort producten die gerecycled zijn, die dichtbij gemaakt worden en waarvan ik weet wie ze gemaakt heeft