K. Geerdink

Lampen snelle levering en goed klantcontact.

Hi Karen, bedankt voor je mooie review :) Groetjes, Nanda & Michiel

Annemiek Besselink

Super

Renee Draaisma-Mossink

Snel besteld en snel geleverd.

Marieke van Melis

Duidelijke website, mooie producten, goede communicatie

Reactie I am Recycled:

Hi Marieke, fijn om te lezen, bedankt voor je review! Veel plezier met het dienblad. Groetjes, Nanda & Michiel

Familie Keja

Goede aflevering, mooi gemaakt produkt

Marieke Lohuis

Fijne webshop, mooie producten

Roelien Helling-Witvoet

Ben super tevreden, hun interesse en advies is zeer gemeend. Inspirerende mensen.

Karen, Tobias en Leon

Wij hebben tafel Eindeloos gekocht. Eerst contact via de app, Michiel antwoord snel en vriendelijk. We zijn langs geweest om even te kijken, ook toen super vriendelijk. Tafels zijn echt prachtig,... Wij hebben tafel Eindeloos gekocht. Eerst contact via de app, Michiel antwoord snel en vriendelijk. We zijn langs geweest om even te kijken, ook toen super vriendelijk. Tafels zijn echt prachtig, onderstel is qua maat aangepast naar onze wens omdat we ook graag aan de kopse kant willen zitten. Na bestelling houdt Michiel je goed op de hoogte en krijg je foto’s van het proces. Ook houdt hij rekening met wensen qua houtkleur en verbindingen. Keurig geleverd via Brenger, tafel is helemaal naar onze wens, we denken nog na over de (kleur van de) lampen. Wij zijn blij :)

Reactie I am Recycled:

Hi Karen, Tobias en Leon, bedankt voor jullie bijzonder mooie review ! Eindeloos veel plezier met jullie nieuwe tafel. Groetjes, Michiel & Nanda

Marianne Spaltman

Voor de bestelling, tijdens het wachten op de bestelling en achteraf, zeer vriendelijk en enthousiast antwoord gekregen op onze vragen. Achteraf ook heel TEVREDEN met de prachtige gerecyclede... Voor de bestelling, tijdens het wachten op de bestelling en achteraf, zeer vriendelijk en enthousiast antwoord gekregen op onze vragen. Achteraf ook heel TEVREDEN met de prachtige gerecyclede lampen, ze hangen prachtig!!

Reactie I am Recycled:

Hi Marianne, bedankt voor je fijne review :) En heel FIJN dat je tevreden bent met je Have a Light hanglampen. Veel plezier ermee. Groetjes, Nanda & Michiel

Wendy van Geenhuizen

Jel vruchtenlimonade dienblad
Heel blij met de snelle levering, mooi ingepakt en met persoonlijke boodschap.