van Dijk

Fijn contact en snelle levering

Ri-janna Van der wekken

Snelle levering ruim assortiment

jelle melein

Leuke kratjes! Ben er heel blij mee

Julia Rocksien

Fantastische tafel, goede en persoonlijke service

Reactie I am Recycled:

Hi Julia, heel fijn dat jullie tevreden met jullie nieuwe tafel! Geniet ervan. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Nanda & Michiel

Bastiaan Beindorff

We hebben een tafel gekocht. De kwaliteit van de tafel is top. Verder zijn we goed geholpen.

Reactie I am Recycled:

Hi Bastiaan, super dat jullie tevreden zijn met de tafel! Geniet ervan. Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Nanda & Michiel

Fione van Gestel

Goede en vriendelijke service en mijn lampen zie er prachtig uit

Reactie I am Recycled:

Hi Fione, bedankt voor je mooie review! Veel plezier met de Have a Light hanglampen. Groetjes, Nanda & Michiel

Marjan Mourik

We hebben 2 lampen besteld. Super goed en leuk verpakt snel geleverd. Erg blij mee.

Meike de Jonge

We hebben een hele mooie tafel besteld. Deze is naar wens geleverd en we zijn er heel blij mee. Het contact met I am Recycled was heel prettig, er werd rekening gehouden met onze wensen en ook was... We hebben een hele mooie tafel besteld. Deze is naar wens geleverd en we zijn er heel blij mee. Het contact met I am Recycled was heel prettig, er werd rekening gehouden met onze wensen en ook was het heel leuk om halverwege het maken van de tafel een foto van de voortgang te krijgen. Ook de bezorgers waren prettig, ze hielpen goed met het naar binnen brengen van de tafel.

Reactie I am Recycled:

Hi Meike, erg fijn om te lezen dat jullie blij zijn met de tafel! Bedankt voor jullie mooie review ☺️ Geniet van de tafel. Groetjes, Nanda & Michiel

Hilde

Ik ben blij met het product. Een kleur kiezen online is lastig daarbij ben ik heel goed geholpen. Zeer tevreden.

Reactie I am Recycled:

Hi Hilde, super dat je tevreden en blij bent met de Have a Light hanglampen (en de kleur)! Veel plezier ermee. Groetjes, Nanda & Michiel

Sylvia van den Broek

Superleuke meubelknopjes gekocht! Hele nette levering, producten waren goed verpakt om beschadiging tegen te gaan.