Maaike

Prachtige tafel 240x100! Communicatie zowel vooraf als achteraf is echt super: snelle reacties, goede service en heel persoonlijk. Het gevoel bij je nieuwe meubelstuk wordt zo des te mooier: behalve... Prachtige tafel 240x100! Communicatie zowel vooraf als achteraf is echt super: snelle reacties, goede service en heel persoonlijk. Het gevoel bij je nieuwe meubelstuk wordt zo des te mooier: behalve dat je een enorme eye-catcher in je kamer hebt staan die bestaat uit gerecycled hout, weet je ook dat er een hoop aandacht en liefde in zit!

Margot

Houten speelgoed kist; mooi product, zo mooi zelfs dat we er 9 in totaal hebben besteld! Prettig contact met eigenaar Michiel en snelle levering.

Marijke van Himbergen

Elke keer weer super blij mee!

Saskia

Wat een super service! Onze tafel is geheel op maat gemaakt we hebben zelfs de hoogte aan laten passen. En dan word de tafel geleverd en denk je eerst filtjes er onder. Maar zelfs daar is aan... Wat een super service! Onze tafel is geheel op maat gemaakt we hebben zelfs de hoogte aan laten passen. En dan word de tafel geleverd en denk je eerst filtjes er onder. Maar zelfs daar is aan gedacht want die zaten er al onder.

Wouter van Balveren

Fijn krukje / tafeltje! Goed afgewerkt en netjes bezorgd.

Sandra

De klok werd de volgende dag al gezorgd! We zijn er heel blij mee!

Jessica Reinders

Origineel en duurzaam , wat wil je nog meer ?! Prachtige kleur lamp !

Reactie I am Recycled:

Hi Jessica, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je Have a Light hanglampen in de prachtige kleur Emerald Green :) Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Kim Schillings

3 superleuke Have a Light hanglampen, veel sneller geleverd dan verwacht en de kleur die we hadden gekozen was wél precies zoals we hadden verwacht.

Reactie I am Recycled:

Hi Kim, bedankt voor je mooie review! Super kleur keuze die Gondola Brown, erg fijn dat jullie er blij mee zijn. Veel plezier ermee. Groetjes, Nanda & Michiel

Judith & Roel

Super vriendelijk en hele goede prijs kwaliteit

Reactie I am Recycled:

Hi Judith & Roel, super bedankt voor jullie mooie review! Leuk jullie te ontmoeten en bedankt voor de mooie foto's. Veel plezier met jullie Have a Light hanglampen. Groetjes, Nanda & Michiel