Kristel & Marcel

Hele persoonlijke aandacht en een mooi eindproduct.

Mieke van Loon

Mooie lampen, erg fijn contact en goede service

Joske van den Burg

Zeer tevreden! Mooie kwaliteit en goede service. Fijn persoonlijk contact.

F. Kuipers

Zeer plezierige zaak, persoonlijke benadering, met passie voor de producten die ze maken. We zijn heel blij met onze duurzame tafel Eindeloos en de levering verliep ook prima.

Jet le Loux

Ik heb vorig jaar wat, beeldschone, kastknopjes gekocht, ik had ze snel nodig en kreeg ze nog voordat jullie met vakantie gingen, superdepuper. Een bedrijf met hart voor de klanten en zal het zeker... Ik heb vorig jaar wat, beeldschone, kastknopjes gekocht, ik had ze snel nodig en kreeg ze nog voordat jullie met vakantie gingen, superdepuper. Een bedrijf met hart voor de klanten en zal het zeker aan bevelen.

Arjen

Prettige communicatie, en een hele fijne en mooie tafel.

Frances Houweling

Fijne service

Iris

Snelle levering en mooie lamp. Kleur is zoals op de foto's en de afwerking is mooi.

Bea & Maurice

De tafel Eindeloos is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. Wij voelden ons als ouderwetse klanten die koning zijn: de afspraken werden na gekomen, we werden gastvrij en vriendelijk ontvangen... De tafel Eindeloos is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. Wij voelden ons als ouderwetse klanten die koning zijn: de afspraken werden na gekomen, we werden gastvrij en vriendelijk ontvangen en problemen met de bezorger werden grandioos opgelost.

Marieke

Ontzettend leuke ik wil bolletje lamp! Weet alleen niet of hij geaard is. (Niet technisch ik). Ook leuk dat het verstuurd word in recycle doos