Laura en marie-Anne

We zijn erg tevreden en enthousiast over I am Recycled!
We zijn erg tevreden en enthousiast over I am Recycled!
We konden langs komen om de lampen in het echt te zien, zodat we een goede keuze konden maken. En de lampen zijn echt super! Mooi van kleur en duurzaam.
Topservice van Nanda en Michiel om advies te geven over de lampen die er het best in passen en waarmee we ze nu met de lichtschakelaar op 3 standen kunnen laten brandden.

Engelien Heinen

Het bestelde tafeltje is in het echt nog mooier. Goed verpakt aangekomen. Prettige communicatie.

Chantal & Geert Visbeen

Top service en top tafel!! Ik heb veel overleg gehad met Michiel over hoe de tafel moest worden en het is helemaal naar de zin! Ik zou het iedereen aanbevelen, je hebt een unieke tafel en... Top service en top tafel!! Ik heb veel overleg gehad met Michiel over hoe de tafel moest worden en het is helemaal naar de zin! Ik zou het iedereen aanbevelen, je hebt een unieke tafel en vakmanschap in huis.

Anita & Tonnis

Wij zijn superblij met de tafel eindeloos en de have a light lampen er boven. Michiel en Nanda denken fijn mee. Tonnis en Anita

Annemiek Besselink

Altijd weer een top product!

Remco & David

Geweldige tafel en fantastische communicatie

Marc Jonkers

Hele mooie lampen, snelle levering en precies zoals vermeld op de website. Een goede ervaring!

Marielle Boons

Prachtige tafel! Heel fijn contact gedurende het maak proces tot en met de levering.

Nathalie Ploeg - de Rover

Er wordt ontzettend goed met je meegedacht en advies gegeven. Bestelling is er heel erg snel en netjes verpakt