Maaike Fransen

Voor online (ver)koop uitzonderlijk persoonlijk contact 😊

Jos (& Yvonne)

Een geweldig prachtige tafel gekocht. Wij kozen voor een lange (245 x 90 cm), samengesteld blad en metalen poten. Degelijk, mooi vormgegeven en een sieraad in onze woonkamer! Bij Michiel voelde we... Een geweldig prachtige tafel gekocht. Wij kozen voor een lange (245 x 90 cm), samengesteld blad en metalen poten. Degelijk, mooi vormgegeven en een sieraad in onze woonkamer! Bij Michiel voelde we ons heel persoonlijk geholpen met keuzes van model en kleuren. We zijn heel vriendelijk te woord gstaan en hadden echt het idee dat hij voor ons een tafel aan het produceren was. Enorme aanrader dus!

Tamara Krijkamp

We zijn super blij en heel trots dat wij twee lampen van jullie boven de eettafel hebben hangen. Zo lang gezocht en dit is precies wat we wilden hebben. Zo mooi en zo uniek!

Marjolein & Jeroen Kuijk

Fijn product, prettig om zo een deel van de recycle keten te bevorderen, leuk om jullie ontmoet te hebben, eindelijk die warme verlichting gevonden voor de donkere dagen!

Frank & Hanneke Klomp

Fijn dat er even de tijd genomen werd om een bezoekje aan de werkplaats te brengen. Het enthousiasme van Michiel werkt aanstekelijk. Prima bereikbaar via app contact. Levering goed geregeld. Tafel... Fijn dat er even de tijd genomen werd om een bezoekje aan de werkplaats te brengen. Het enthousiasme van Michiel werkt aanstekelijk. Prima bereikbaar via app contact. Levering goed geregeld. Tafel staat te pronken in de kamer!

Connie van de Vorstenbosch

Have a Light Large hanglampen

Bieneke

Twee hanglampen en een klok besteld in een door onszelf gekozen kleur. Superblij mee, zien er fantastisch uit en helemaal zoals we ons hadden voorgesteld!

Henk

Tafel 'verbinding'. Betrokken en prettig.

Marielle Kersten

Super mooie en unieke producten (wij hebben een hele gave wandlamp gekocht) snelle levering, en leuk ingepakt.

Angelina Van Brussel

Het is een origineel kado en ook nog eens milieuvriendelijk!