Iris Gadellaa

Prachtige tafel. Fijn en persoonlijk contact en echt super dat de tafel ook in elkaar werd gezet bij levering!

Eva & Frank

Ontzettend vriendelijke en attente mensen met veel liefde voor hun prachtige producten. Alleen maar lof.

Jessie Pley

Wat een super toffe lamp! Helemaal top en orgineel. Leuk om jullie werk te zien.

Bianca van den Boom

Heel mooi product. Het ophangen met een ander systeem als de meegeleverde kapjes ging ook super. De tips hiervoor waren ook ideaal. Helaas moesten we een van de twee lampen nog even goed bekijken en... Heel mooi product. Het ophangen met een ander systeem als de meegeleverde kapjes ging ook super. De tips hiervoor waren ook ideaal. Helaas moesten we een van de twee lampen nog even goed bekijken en draaien, want hij deed het in eerste instantie niet. Dat was best spannend, want het voelt toch aan als een teer product.

Reactie I am Recycled:

Hey Bianca, bedankt voor je positieve review! Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is met het andere ophangsysteem 👍 Mocht er nog iets zijn, wij helpen je altijd graag. Groetjes, Michiel &... Hey Bianca, bedankt voor je positieve review! Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is met het andere ophangsysteem 👍 Mocht er nog iets zijn, wij helpen je altijd graag. Groetjes, Michiel & Nanda

majoke Hegen

De hanglamp

Inge & Maud

Perfecte service en een waanzinnig mooi product afgeleverd!

NM Wagenaar

Prima service

Coby & Gert Knijnenberg

Mooie mensen met een mooi en eerlijk verhaal! De tafel eindeloos en de lampen zijn fantastisch!

Manja

We hebben 4 hanglampen gekocht in 2 kleuren. I am recycled heeft echt een super goede service! Er is goed overleg of de kleuren kloppen en toen bleek dat een kleur niet helemaal uitpakte zoals... We hebben 4 hanglampen gekocht in 2 kleuren. I am recycled heeft echt een super goede service! Er is goed overleg of de kleuren kloppen en toen bleek dat een kleur niet helemaal uitpakte zoals gehoopt is dit ook aangepast. De lampen staan heel mooi en maakt het huis helemaal af. We zijn er echt zo blij mee!

Nina & Sjef

Super fijn contact met Michiel en Nanda! Leuk om hun werk ter plekke te zien! Tafel Eindeloos Metaal van 3 meter lang en 1 meter breed is prachtig geworden en staat indrukwekkend te zijn in ons... Super fijn contact met Michiel en Nanda! Leuk om hun werk ter plekke te zien! Tafel Eindeloos Metaal van 3 meter lang en 1 meter breed is prachtig geworden en staat indrukwekkend te zijn in ons nieuwe huis. Dank!