J Glastra van Loon

Beiden heel positief

Tanya & Erik

Erg fijne service en erg goede kwaliteit. Overal wordt over meegedacht, grote kennis van zaken en we hebben een geweldig mooie op maat gemaakte eettafel met bijbehorende lampen.

Saskia Kitzmann-Vreede

Fijne communicatie met Michiel vooraf, snelle reactie ook. Kreeg meteen een kleurenkaart per post toen ik erom vroeg.👍 En snel geleverd product. Erg blij met het eindsesultaat; de grote lamp in... Fijne communicatie met Michiel vooraf, snelle reactie ook. Kreeg meteen een kleurenkaart per post toen ik erom vroeg.👍 En snel geleverd product. Erg blij met het eindsesultaat; de grote lamp in zelf gekozen kleur! Super netjes gespoten en mooi mat zwart plafondkapje en leuk snoer. Vind het ook erg leuk hoe ze zich profileren, heel toegankelijk en persoonlijk😃 tof ook dat familiekiekje aan de keukentafel met kindje.
Hoop dat ze snel meer naamsbekendheid krijgen want hun manier/visie op productontwerp is dé manier van nu en morgen; produceren met zo min mogelijk milieu-impact💪🌱

Peter

Blij met het product. De tafel staat mooi. De lampen hangen we later op, eerst even fine-tunen

Reactie I am Recycled:

Bedankt voor je mooie review Peter 🙏😃, heel fijn dat je blij bent!! Groetjes, Nanda & Michiel

Anke & Tom

Super mooie tafel en hele prettige commucatie en levering.

Indra Romgens

Wij hebben twee lampen en een tafel gekocht bij I AM recycled en we zijn met beide heel tevreden! De tafel in het bijzonder is niet alleen functioneel en stevig, maar ook eigenlijk een kunstvoorwerp... Wij hebben twee lampen en een tafel gekocht bij I AM recycled en we zijn met beide heel tevreden! De tafel in het bijzonder is niet alleen functioneel en stevig, maar ook eigenlijk een kunstvoorwerp :) De communicatie met Michiel en Nanda was super. Al mijn/onze vragen werden met aandacht en geduld beantwoord, en ik vind het ontzettend fijn dat ze zo bereikbaar zijn ook nu nog als er iets is. Kortom, we zijn heel blij met onze keuze voor de producten EN voor dit supertoffe bedrijf!

Reactie I am Recycled:

Hi Indra, wat een bijzonder mooie review, dank voor de mooie woorden 🙏😃 Geniet van de tafel en de lampen 💡 Groetjes, Nanda & Michiel

Boyan van der Mooren

Super mooie tafel, helemaal naar onze wensen gemaakt! Perfecte service, we werden goed op de hoogte gehouden door Michiel. Top een echte aanrader.

Bea Thijssen

Zoals altijd een snelle en vriendelijke reactie op de bestelling van een flesje Skylt.

Esther & Harold Breman

Toen ik deze tafel zag, was ik meteen verkocht. Wat een vakwerk!
Toen ik deze tafel zag, was ik meteen verkocht. Wat een vakwerk!
Na contact op te hebben genomen waren we welkom in Nijmegen . We werden hartelijk ontvangen en Michiel nam alle tijd voor ons. De tafel is ondertussen geleverd, in overleg en heel netjes op tijd. Helaas moeten we nog even wachten met het neerzetten...maar het gaat vast prachtig staan.
Alleen maar pluspunten voor dit mooie bedrijf!!

Sandra & Jorn

Super fijne mensen en top service!!!