Stacie Raymond

Fantastic, cheerful and helpful.

Patricia & Bert

Onze ervaring bij I an Recycled was super! In goed overleg samen tot een bijzonder ontwerp gekomen. Via whatsapp en foto’s van schetsjes nog wat aan het ontwerp geschaafd en Michiel ging voor ons... Onze ervaring bij I an Recycled was super! In goed overleg samen tot een bijzonder ontwerp gekomen. Via whatsapp en foto’s van schetsjes nog wat aan het ontwerp geschaafd en Michiel ging voor ons aan de slag! Tussentijdse updates van de voortgang, duidelijke afspraken over data en levering. Het was gewoon top!

Reactie I am Recycled:

Heel fijn dat jullie tevreden zijn 😃 dank voor jullie geweldige review. Gr., Nanda & Michiel

Katinka & André

Michiel heeft goed met ons meegedacht om onze persoonlijke smaak in het ontwerp van de tafel te verwerken, totdat we de juiste touch te pakken hadden. En de tafel is mooi geworden! Een plaatje.

Reactie I am Recycled:

Hey Katinka & André, hartelijk dank voor jullie review 😃 Fijn dat jullie blij zijn! Gr., Nanda & Michiel

Talitha & Joek

Hele fijne ervaring gehad, de tafel en machine art zijn super mooi geworden. Communicatie liep heel snel en goed. Er was veel ruimte voor onze wensen en advies op maat. We zijn echt super blij met... Hele fijne ervaring gehad, de tafel en machine art zijn super mooi geworden. Communicatie liep heel snel en goed. Er was veel ruimte voor onze wensen en advies op maat. We zijn echt super blij met het eindresultaat.

Heel fijn dat jullie superblij zijn 😃 Geniet ervan! Gr., Nanda & Michiel

Peter

Erg mooi en uniek product (in ons geval een wanddecoratie). Duidelijke website en de communicatie (via what's app) verliep naar alle tevredenheid

Heleen & Maarten

Prachtige tafel!!

Petra & Dennis

Wat een prachtig product en een geweldige belevenis door Michiel en Nanda. We hadden een out of the box idee waarmee ze aan de slag zijn gegaan, ik ben nieuw gauw verrast maar in zowel klantcontact... Wat een prachtig product en een geweldige belevenis door Michiel en Nanda. We hadden een out of the box idee waarmee ze aan de slag zijn gegaan, ik ben nieuw gauw verrast maar in zowel klantcontact als het product was ver boven mijn verwachtingen!
Dankjewel Michiel en Nanda!!

Reactie I am Recycled:

Hi Petra & Dennis, super bedankt voor jullie geweldige review 🙏😊🙏 En dank voor het vertrouwen! Hij is inderdaad wel heel gaaf geworden, die ronde tafel. Gr., Nanda & Michiel

Coleett & Jan

Afspraak gemaakt en goed geïnformeerd. Zeer blij met onze aanschaf.

Dank voor jullie mooie review 🙏😊🙏 Gr., Nanda & Michiel

Carina

Gevonden via Instagram. En het was precies wat we zochten: duurzame tafel die net anders is dan andere tafels. Mooi design, goed gemaakt. Onder de indruk wat dit tweetal heeft neergezet. Kwaliteit... Gevonden via Instagram. En het was precies wat we zochten: duurzame tafel die net anders is dan andere tafels. Mooi design, goed gemaakt. Onder de indruk wat dit tweetal heeft neergezet. Kwaliteit en service met hoofdletters.

Reactie I am Recycled:

Hey Carina, super bedankt voor je mooie review 🙏😊🙏 Heel fijn om te lezen! Geniet van je tafel. Groetjes, Nanda & Michiel