Monique Terpstra

Geweldige tafel, in Nijmegen gastvrij ontvangen, op de hoogte gehouden van proces, vlotte levering

Reactie I am Recycled:

Hi Monique, erg leuk om jullie te mogen ontvangen bij ons😊 bedankt voor je mooie review, super dat je blij bent. Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Ronald Burger

Ziet er top uit

Niels Elbert

Vriendelijk contact, behulpzaam, goede service, product volgens verwachting

Bjorn

Onlangs een leuke lamp hier gekocht, aangekomen om hem af te halen werd ik ontvangen door Nanda die met groot enthousiasme begon te vertellen over hun bedrijf en producten. Er word met passie en... Onlangs een leuke lamp hier gekocht, aangekomen om hem af te halen werd ik ontvangen door Nanda die met groot enthousiasme begon te vertellen over hun bedrijf en producten. Er word met passie en vakmanschap aan deze producten gewerkt. Ik vond het vooral erg leuk om ook een kijkje in de keuken te hebben zodra je binnenkomt.

Laura

Mooie tafel gekocht, erg fijn contact

Reactie I am Recycled:

Hi Laura, erg fijn dat je tevreden bent 😊, bedankt voor je super review. Groetjes, Nanda & Michiel

Birgit Jansen

Prachtige tafel

Cindy

Heel erg blij met de prachtige tafel. Het contact met Michiel was super en heel persoonlijk

Laura van Heeswijk

We hebben 2 prachtige lampen geleverd gekregen, ruim binnen de aangegeven levertijd en voorzien van een persoonlijke noot. Een fijn bedrijf en nog mooier: wij hebben twee prachtige gerecyclede... We hebben 2 prachtige lampen geleverd gekregen, ruim binnen de aangegeven levertijd en voorzien van een persoonlijke noot. Een fijn bedrijf en nog mooier: wij hebben twee prachtige gerecyclede eye-catchers onder onze overkapping hangen.

Jon Arts

Onderstel voor tafel