Tonny & Ad van Gisbergen

Mijn ervaring met ‘I am Recycled’ was zeer positief. Ze zijn gemakkelijk te benaderen via whats app. Zijn duidelijk en concreet in hun communicatie. Tonen betrokkenheid . Denken mee over de vragen... Mijn ervaring met ‘I am Recycled’ was zeer positief. Ze zijn gemakkelijk te benaderen via whats app. Zijn duidelijk en concreet in hun communicatie. Tonen betrokkenheid . Denken mee over de vragen die je voorlegt.

We konden komen kijken in het bedrijf waar ze de lampen maken zodat we ze konden zien. (Ze maken ook hele mooie tafels)
De lampen zijn met zorg verstuurd. Prettig dat het geen anonieme webshop is.

Reactie I am Recycled:

Hi Tonny & Ad, super bedankt voor jullie mooie review 🙏😊 Nog bedankt voor de foto, ze hangen erg mooi bij jullie. Gr., Nanda & Michiel

Peter Cremers

Zeer tevreden

Inge Westendorp

Goede levering, persoonlijk, mooi product!! Er leuk.

Jessie & Michiel

Heel goed voorzien van informatie, eenvoudig toegankelijk. Via app en video bellen. We zijn heel goed op de hoogte gehouden. Heel klantvriendelijk.

Reactie I am Recycled:

Hi Jessie & Michiel, super bedankt voor jullie mooie review 😊🙏 Erg fijn dat jullie tevreden zijn! Groetjes, Nanda & Michiel

Marlon Anches

Wij zijn (heel) erg blij met de bank en de lampen van I am Recycled. Het zijn stuk voor stuk eerlijke en mooie producten.

Reactie I am Recycled:

Hey Marlon, bedankt voor je review 😊🙏 waarderen wij zeer! Groetjes, Nanda & Michiel

Jacky Schipper

Het contact met Michiel was zeer prettig. De tafel is echt heel mooi. We zijn erg blij met onze aankoop.

Reactie I am Recycled:

Hi Jacky, heel fijn dat jullie tevreden zijn met jullie nieuwe tafel 😊 Geniet ervan, bedankt voor je mooie review. Groetjes, Nanda & Michiel

Christel Mos

Tafel, ben er heel blij mee, zowel de tafel als de manier waarop ik geholpen ben

Jules Sommers

Fantastische ervaring en supermooie tafel

Monique Terpstra

Geweldige tafel, in Nijmegen gastvrij ontvangen, op de hoogte gehouden van proces, vlotte levering

Reactie I am Recycled:

Hi Monique, erg leuk om jullie te mogen ontvangen bij ons😊 bedankt voor je mooie review, super dat je blij bent. Geniet ervan. Groetjes, Nanda & Michiel

Ronald Burger

Ziet er top uit