Shona Borst

Oh, ik ben zo blij met jullie werk! Zo gaaf hoe jullie van niets iets maken!
Top! Ik volg jullie al een tijdje op insta.

Groetjes Shona

Jolien

Tafeltje/krukje met vogel erop besteld. Werd snel en goed geleverd. Twee dagen later thuis bezorgd

Addy Van den Goorbergh

Super👍🏽

Wendy Heger-weijers

Klok naar gewenste kleur besteld. Product is zoals omschreven. Prettig mail contact i.v.m. vraag kleur en over levering. Zeer vriendelijke mensen die meedenken en meehelpen.

Phitchaya

Mooie producten, netjes afgewerkt en vlotte levering. De communicatie is ook erg netjes

basisschool Sterre der zee (Alex Otten)

Na prettig telefonisch contact de bestelling via mail doorgegeven. Inmiddels de tafels op ons kantoor en in de school staan. Ze zijn echt prachtig en super degelijk. We zijn zeer content met de... Na prettig telefonisch contact de bestelling via mail doorgegeven. Inmiddels de tafels op ons kantoor en in de school staan. Ze zijn echt prachtig en super degelijk. We zijn zeer content met de tafels en genieten er volop van.

Reactie I am Recycled:

Hi Alex, wat een mooie review 🙏😃 super bedankt daarvoor. Geniet! Mooie dag. gr., Nanda & Michiel

Hilde Koehorst

Van het bezoek aan de werkplaats tot de levering van de lamp een prima ervaring. We werden enthousiast ontvangen en kregen goede adviezen. Nanda en Michiel nemen alle tijd voor je en denken ook goed... Van het bezoek aan de werkplaats tot de levering van de lamp een prima ervaring. We werden enthousiast ontvangen en kregen goede adviezen. Nanda en Michiel nemen alle tijd voor je en denken ook goed mee. De aankoop was sneller klaar dan beloofd.

Reactie I am Recycled:

Hi Hilde, bedankt voor je fijne review 🙏😊! Wij wensen je heel veel plezier met je Retulp lamp in kleur naar keuze. Groetjes, Nanda & Michiel

Bea Thijssen

Altijd een snelle service en het handgeschreven kaartje laat me glimlachen!

Miriam & Carsten

We zijn eerst gaan kijken in het atelier en werden hartelijk ontvangen door Michiel. Erg leuk om zijn enthousiaste uitleg over hun producten te horen. Tafel eindeloos vonden we in het echt net zo... We zijn eerst gaan kijken in het atelier en werden hartelijk ontvangen door Michiel. Erg leuk om zijn enthousiaste uitleg over hun producten te horen. Tafel eindeloos vonden we in het echt net zo mooi als op de foto's van de website en dus hebben we er 1 op maat besteld (super dat dat ook kon).
Tijdens het maakproces kregen we regelmatig een update via WhatsApp: Leuk om onze tafel in wording zo te kunnen volgen! Geleverd op de afgesproken datum en wat zijn we er blij mee!!!

Reactie I am Recycled:

Hi Miriam & Carsten, hartelijk bedankt voor jullie supermooie review 🙏😊 waarderen wij zeer. Geniet van jullie nieuwe tafel Eindeloos. Groetjes, Nanda & Michiel