Edith & Toon Wolters

Persoonlijk, enthousiast, klantvriendelijk

Annemarie Vaissier

Ik heb 2 stuks machine art gekocht en ben er heel blij mee. Online had ik al van allerlei mooie dingen gezien, maar toen ik een paar dagen in de buurt van Nijmegen verbleef ben ik ook langs geweest... Ik heb 2 stuks machine art gekocht en ben er heel blij mee. Online had ik al van allerlei mooie dingen gezien, maar toen ik een paar dagen in de buurt van Nijmegen verbleef ben ik ook langs geweest om ze in het echt te bewonderen.
Uiteindelijk thuis de beslissing gemaakt wat het zou worden. Het is supergoed ingepakt verstuurd en het verzenden ging ook heel snel. Contact via de app ging ook heel soepel. Ik ben een blije klant!

Jeroen van der Eijk

Direct reactie op nagezonden mail, zeer vriendelijk, snelle levering, product zoals op foto's, zware kwaliteit gebruikte materialen, zeer blij mee

Jacolien

Fijn persoonlijk contact, prachtige lamp. Heel fijn overleg gehad over de verschillende kleur opties.

Marielle & Marcel

Mooie bijzondere lamp gekocht. Snelle levering. Michiel en Nanda zijn vakmensen en denken met je mee over ideeën.

Shona Borst

Oh, ik ben zo blij met jullie werk! Zo gaaf hoe jullie van niets iets maken!
Top! Ik volg jullie al een tijdje op insta.

Groetjes Shona

Jolien

Tafeltje/krukje met vogel erop besteld. Werd snel en goed geleverd. Twee dagen later thuis bezorgd

Addy Van den Goorbergh

Super👍🏽

Wendy Heger-weijers

Klok naar gewenste kleur besteld. Product is zoals omschreven. Prettig mail contact i.v.m. vraag kleur en over levering. Zeer vriendelijke mensen die meedenken en meehelpen.

Phitchaya

Mooie producten, netjes afgewerkt en vlotte levering. De communicatie is ook erg netjes