Ria & Herman

Vanaf het eerste contact een goed gevoel, Nanda en Michiel zijn erg betrokken en denken goed met de klant mee. Denken niet wat niet kan maar wat wel mogelijk is. Daarnaast werden we telkens erg... Vanaf het eerste contact een goed gevoel, Nanda en Michiel zijn erg betrokken en denken goed met de klant mee. Denken niet wat niet kan maar wat wel mogelijk is. Daarnaast werden we telkens erg klantvriendelijk en hartelijk ontvangen. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat, onze mooie tafel van 3.40 mtr.

Reactie I am Recycled:

Hi Ria & Herman, wat een geweldige review, hartelijk dank daarvoor 🙏😃 Super lief. Geniet van jullie tafel. Misschien tot binnenkort voor de lampen. Groetjes, Nanda & Michiel

Erna & Marcel

Ze moeten niet verwaand worden, maar hele leuke mensen, hele mooie tafel en lamp! Superblij mee!

Reactie I am Recycled:

Wel lastig 😂🤣 maar geen zorgen Erna & Marcel! Bedankt voor jullie geweldige review. Geniet van de tafel & lamp. Groetjes, Nanda & Michiel

Annemie Verberne

Super mooie tafel ontvangen.
De levering werd goed gevolgd door hen, zelfs toen ik de tafel thuis had werd nog gevraagd of hij naar verwachting was.
Complimenten !!

Elize & Ron

Michiel en Nanda zijn heel enthousiast en behulpzaam. Wij zijn super blij met de Machine Art die ze voor ons hebben gemaakt!

Reactie I am Recycled:

Hey Elize & Ron, super bedankt voor jullie geweldige review 🙏😊 Fijn om te lezen dat jullie blij zijn! Geniet van jullie 2 maatwerk MachineArt🤖 werken. Groetjes, Nanda & Michiel

Silvia De Vries

De verzending ging prima. Leuk persoonlijke note erbij. De lampen passen perfect en hangen boven onze tafel alsof ze er altijd al waren.
De binnenkant v d lamp is prachtig!
Moest ff wennen...
De binnenkant v d lamp is prachtig!
Moest ff wennen aan de kleine „deukjes“ of lijntjes aan de binnenkant, dat zal het gevolg zijn van gerecycled materiaal.

Reactie I am Recycled:

Hi Silvia, dank voor je mooie review, fijn dat je tevreden bent 😊 Wij snappen dat je bijna zou vergeten dat ze gemaakt zijn van gebruikte plastic bierfusten. Jouw lampen hebben dus al een wild... Hi Silvia, dank voor je mooie review, fijn dat je tevreden bent 😊 Wij snappen dat je bijna zou vergeten dat ze gemaakt zijn van gebruikte plastic bierfusten. Jouw lampen hebben dus al een wild leven achter de rug, in o.a. de kroeg 😉🍻 Niet te voorkomen dat er gebruikerssporen op zitten, dat heeft ook zijn charme vinden wij, fijn dat je maar even moest wennen! Geniet ervan. Hartelijke groetjes, Nanda & Michiel

Saskia Versloot

Goeie ervaring; heel mooi product en werd goed verpakt en netjes aangeleverd.

Inge Everaert

De tafel ziet er prachtig uit en is een eyecatcher in ons huis. Ik moest wel even wennen aan het feit dat hij niet glad is, maar mss komt dit door de lak die er op zit. Wat ik nog mis is hoe de... De tafel ziet er prachtig uit en is een eyecatcher in ons huis. Ik moest wel even wennen aan het feit dat hij niet glad is, maar mss komt dit door de lak die er op zit. Wat ik nog mis is hoe de toekomst van de tafel eruit ziet? hoe lang blijft de lak zitten, zelf opschuren en lakken, welke lak,...
Er lijken ook gaatjes in de zitten van houtworm, is het hout hiertegen behandeld? of moeten we vrezen voor al het andere hout in huis ;-)
de info vooraf was heel fijn en neemt je mee in het proces.
De bezorging en het monteren ging heel prettig en snel. Fijn!

Reactie I am Recycled:

Hi Inge, bedankt voor je mooie review 🙏 en fijn om te lezen dat jullie blij zijn met jullie nieuwe tafel. Goed je gisteren nog even te spreken, zo hebben we je vragen nog even kunnen beantwoorden.... Hi Inge, bedankt voor je mooie review 🙏 en fijn om te lezen dat jullie blij zijn met jullie nieuwe tafel. Goed je gisteren nog even te spreken, zo hebben we je vragen nog even kunnen beantwoorden. Meer informatie over het onderhoud van de tafel staat in de meegeleverde brief en je hoeft je logischerwijs geen enkele zorgen te maken over houtworm, die zit er zeker niet in 😊 Mooie dag 🍀 Groetjes, Nanda & Michiel

Nic. Heerings

Enthousiast stel, praten lekker gepassioneerd over hun producten. Hele mooie tafel en krukjes hebben we ontvangen.

Reactie I am Recycled:

Hey Nicole, super bedankt voor je mooie review 🙏😊 Veel plezier met jullie nieuwe tafel + krukjes, Groetjes, Nanda & Michiel

Annemie

Online een tafel besteld. Ziet er top uit. Goede communicatie en snelle levering.