Sanne Alblas-van Kempen

Super! Mooie spullen en vriendelijke mensen.

Marlien Meijer

Prachtig gemaakt

Ilya Boers

Super concept..
Service zeer goed..

Gezondheidscentrum Hazenkamp

Zeer prettig en behulpzaam team

J&J

Fijne communicatie & heel blij met de machine art

Engelien Heinen

Mooie, originele, handige produkten. Gastvrije benadering.

Rosanne Schrijver

Geweldig mooie kunst mogen ontvangen. Het onvoorspelbare motief en de kleur vallen helemaal in de smaak en passen in ons interieur. Menig één die over de vloer komt is nieuwsgierig wie de kunstenaar... Geweldig mooie kunst mogen ontvangen. Het onvoorspelbare motief en de kleur vallen helemaal in de smaak en passen in ons interieur. Menig één die over de vloer komt is nieuwsgierig wie de kunstenaar is. Erg praktisch dat het ophangsysteem al bevestigd is, zodat het zo aan de muur kan.

Laura Spits

Heel tevreden!

Reactie I am Recycled:

Hey Laura, heel fijn! Dank voor je review 🙏😃 Groetjes, Nanda & Michiel

Johan De Wildt

Reactie I am Recycled:

Hi Johan, bedankt voor je review 🙏😃! N.a.v. de 3,5 sterren heb ik je nog even gebeld, super fijn om te horen dat alles naar wens is en jullie tevreden zijn. Ik begreep dat je uit principe geen... Hi Johan, bedankt voor je review 🙏😃! N.a.v. de 3,5 sterren heb ik je nog even gebeld, super fijn om te horen dat alles naar wens is en jullie tevreden zijn. Ik begreep dat je uit principe geen hoge scores (sterren) uitdeelt, helemaal prima. Succes met het inrichten van jullie mooie project in Amsterdam. Groetjes, Nanda & Michiel

MdV

Snelle levering en prachtige producten!