Marion

Sinds 3 weken staat hier een mooie (Deens ovale) tafel en ben er zeer blij mee ! Hij ziet er prachtig uit!
Blij met de hartelijkheid van Nanda en Michiel, de ontvangst (2x) in de werkplaats, het meedenken , evt. vragen en de updates/vorderingen van de tafel via de app !
Een goede aflevering van de tafel, maakte alles compleet. Vakmanschap , enthousiasme en recyclen….. I am Recycled is zéker aan te bevelen !!

M. De Boer

Wát een mooi bedrijf is I am Recycled! Sowieso vind ik duurzaamheid heel belangrijk en dit bedrijf maakt zulke mooie dingen van restmaterialen, echt top! Zo ook het mooie kunstwerk dat ik gekocht... Wát een mooi bedrijf is I am Recycled! Sowieso vind ik duurzaamheid heel belangrijk en dit bedrijf maakt zulke mooie dingen van restmaterialen, echt top! Zo ook het mooie kunstwerk dat ik gekocht heb. Het contact was heel fijn, goed advies en het kunstwerk werd heel snel verstuurd. Super bedankt, het krijgt een heel mooi plekje hier in huis. :)

Gert-Jan van Heteren

Op basis van foto's op de website en het duurzame verhaal achter de tafel hebben we de tafel gekocht zonder die in werkelijkheid te hebben gezien. Tussentijds kregen we foto's gestuurd van onze... Op basis van foto's op de website en het duurzame verhaal achter de tafel hebben we de tafel gekocht zonder die in werkelijkheid te hebben gezien. Tussentijds kregen we foto's gestuurd van onze tafel in wording en conform afgesproken levertijd is de tafel netjes thuis geleverd en gemonteerd. De tafel was precies als op de foto's en eigenlijk nog mooier. Wij zijn erg blij met onze tafel.

Natascha & Michiel

Wij zijn heel blij met onze prachtige eetkamertafel waarbij het gebruikte hout zelf al een avontuur achter de rug heeft en waar nu onze familie verhalen worden verteld. Een prachtig centraal punt om... Wij zijn heel blij met onze prachtige eetkamertafel waarbij het gebruikte hout zelf al een avontuur achter de rug heeft en waar nu onze familie verhalen worden verteld. Een prachtig centraal punt om nieuwe belevenissen met elkaar te delen en waar herinneringen worden opgehaald.

Chr. Zwart

Goed product

Elzelien Bax

Erg blij met mijn aankoop

Monica & Renoud

We hebben een grote eettafel (plat ovaal) gekocht. Samen met Michiel en Nanda gekeken naar de grootte, vorm, patroon, kleur poten enz. Het was heel fijn en persoonlijk contact met goede adviezen en... We hebben een grote eettafel (plat ovaal) gekocht. Samen met Michiel en Nanda gekeken naar de grootte, vorm, patroon, kleur poten enz. Het was heel fijn en persoonlijk contact met goede adviezen en het eindresultaat is prachtig! We zijn ontzettend tevreden. Ook super blij met de twee krukjes die we erbij hadden uitgezocht. En de voorpret start meteen, we werden op de hoogte gehouden van de voortgang met fotootjes erbij.

Babette & Jeroen

Na een tafel nu ook Figure it out en MachineArt bij I am Recycled gekocht. Wat een top service weer! Goede communicatie en een perfect eindresultaat!

Lois & Thijs

Niets dan lovende woorden over I am Recycled: allereerst zijn we trotse eigenaren van een te gekke/waanzinnig mooie eettafel. Ten tweede zijn we vanaf het moment van uitzoeken in de werkplaats tot... Niets dan lovende woorden over I am Recycled: allereerst zijn we trotse eigenaren van een te gekke/waanzinnig mooie eettafel. Ten tweede zijn we vanaf het moment van uitzoeken in de werkplaats tot levering op een vriendelijke en laagdrempelige manier met Nanda en Michiel in contact geweest. Ze scoren wat ons betreft op alle vlakken douze points, écht een aanrader!