Th.A. van de Pol

Hypotheeksteun, Jeroen Oude Munnink heeft ons op een uiterst professionele en vriendelijke wijze geholpen met het oversluiten van onze bestaande hypotheek. Jeroen is in staat op een zeer heldere... Hypotheeksteun, Jeroen Oude Munnink heeft ons op een uiterst professionele en vriendelijke wijze geholpen met het oversluiten van onze bestaande hypotheek. Jeroen is in staat op een zeer heldere wijze uit te leggen wat de mogelijkheden zijn. Wat wel en niet mogelijk is.
Ondanks dat wij regelmatig nieuwe vragen hadden, werden deze op een adequate en snelle wijze beantwoord.
Ook het feit dat hij bij ons thuis met ons heeft kennis gemaakt, hebben wij als positief en prettig ervaren.
Kortom een prima kantoor voor dit soort toch wel belangrijke beslissingen.

*Prima communicatie.
*Prettige wijze van "mee denken "
*Kijken naar oplossingen, zodra het complexer wordt !
*En vooral...... reageert snel op mailberichten zodat je snel een
...
*Prima communicatie.
*Prettige wijze van "mee denken "
*Kijken naar oplossingen, zodra het complexer wordt !
*En vooral...... reageert snel op mailberichten zodat je snel een
antwoord hebt op je vragen.

Henk Bloemendaal

Goed geregeld! makkelijk benaderbaar en willen graag meedenken.

laagdrempelig en kennis van zaken!

Goede duidelijke uitleg van onze adviseur Jeroen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

Jeroen wist toch een constructie te bedenken om van onze veel te dure hypotheek af te komen, en daadwerkelijk te gaan aflossen , en tegelijkertijd 300 euro per maand te gaan besparen. perfect!

K.D Koningstein

Onze ervaring met Hypotheeksteun is SUPER goed. Een hele goede intake gesprek gehad waarin wij meteen een goede klik hadden. Soms is het moeilijk om met een vreemde over je financiële zaken te... Onze ervaring met Hypotheeksteun is SUPER goed. Een hele goede intake gesprek gehad waarin wij meteen een goede klik hadden. Soms is het moeilijk om met een vreemde over je financiële zaken te praten maar vrij snel hadden we in de gaten dat Hypotheeksteun ons GOED kon helpen.

Absoluut de manier van communiceren, ze waren altijd bereid om ons te woord te staan.

Al 2x gebruik gemaakt van de diensten van Hypotheeksteun.
Kan alleen maar positief zijn.
Ze zijn klantgericht en doen alles wat in hun vermogen ligt om de klant tevreden te stellen,

Klantgericht

Open communicatie. Bijna altijd bereikbaar en benaderbaar.
Advies gaat iets te ver met de wens klant mee.

Benaderbaarheid. Open positieve instelling. Accuratesse en snelheid.

Elvira van Veen

Jeroen en Jeroen zijn kundig en vriendelijk. Zij doen hun uiterste best om de hypotheek zo gunstig mogelijk af te sluiten en zijn niet voor één gat te vangen. Zij denken met je mee en reageren snel... Jeroen en Jeroen zijn kundig en vriendelijk. Zij doen hun uiterste best om de hypotheek zo gunstig mogelijk af te sluiten en zijn niet voor één gat te vangen. Zij denken met je mee en reageren snel op vragen en opmerkingen. Altijd goed te bereiken.

Vasthoudend en uitermate kundig

Chris en Elly

Zeer vriendelijk en behulpzaam, goed geluisterd naar onze vragen en wensen. Binnen 2 dagen kwamen ze al met 2 voorstellen. Waar wij naar konden overstappen. Alles perfect afgehandeld door jeroen en... Zeer vriendelijk en behulpzaam, goed geluisterd naar onze vragen en wensen. Binnen 2 dagen kwamen ze al met 2 voorstellen. Waar wij naar konden overstappen. Alles perfect afgehandeld door jeroen en collega, 's nogmaals onze dank.

Voor vragen altijd bereikbaar ook nu het afgehandeld is kun je ze nog bereiken en nog geven ze advies. Echt top.

Ania Piejko

Zeer ervaren bedrijf, heel erg klantvriendelijk, behulpzaam, echte aanrader voor anderen, 2 keer ons geholpen met de beste resultaat!!!

Nee alles is gewoon meer dan 100 procent!!

Eerlijke informatie, snel contact.

Goede informatie! Niet meteen geldelijk gewin voorop. Zorgvuldig.