Briljant advies

Snelle en correcte afhandeling

contact is goed en snel bereikbaar

Khalid

Ik ben zeer tevreden met het oversluiten van mijn hypotheek via hypotheeksteun .
Wat hun voor mekaar konden krijgen lukte niet bij andere adviseurs . De heren zijn vriendelijk ,deskundig , vragen worden snel beantwoord en nemen daar de tijd voor dus als je een adviseur zoekt dan ben je bij het juiste adress.

Deskundig, vriendelijk,

Alfred

Alles werd netjes uitgelegd. Komen hun afspraken na en staan voor de klant

Prettig contact en ze zijn goed en makkelijk te bereiken

Frans van Steen

Prima ervaring, snel gehandeld en alles helder uitgelegd.

Duidelijke uitleg, snel handelen. Goede voorlichting.

W.Helmers

Leuke, relaxe ervaring

Er word alles aan gedaan om alles rond te krijgen

P.Boots

Na de eerste gestuurde mail kwam meteen antwoord en volgde een positief gesprek.
Bij de Rabobank kon ik door de bomen het bos niet meer zien dus toen bij hun aangeklopt , hopende op een goed resultaat, waaraan ik nu niet meer twijfel .

Positief gesprek en meteen mijn vragen kunnen stellen ,waarvan de antwoorden op een rustige manier en correcte manier werden beantwoord.

FA Omlo

Zeer vriendelijk. Zeer duidelijke steun. Altijd bereikbaar voor welke vraag dan ook. Altijd klaar staan voor welke vraag dan ook. Eerst via telefonisch contact, daarna thuis afspraak gemaakt om... Zeer vriendelijk. Zeer duidelijke steun. Altijd bereikbaar voor welke vraag dan ook. Altijd klaar staan voor welke vraag dan ook. Eerst via telefonisch contact, daarna thuis afspraak gemaakt om alles door te nemen. Zeer positief! En contact blijft voor alles hypotheeksteun.

Altijd klaar staan. Snelle reacties. Afspraak thuis. Face to face bespreken. Geen driedelig pak en ‘praatjes, maar oprechte hulp. Zeer positief. Totaal geen negatieve klanken!

Richelle

Het was fijn samenwerken met Jeroen & Jeroen. Ze zijn goed bereikbaar en nemen de tijd voor je.
We vonden het aardig spannend om ons eerste huis te kopen, uiteindelijk viel het enorm mee, mede dankzij hen.

Meerdere familieleden zijn tevreden en wij ook.

Goed bereikbaar, vriendelijk, snel en behulpzaam.

Irene

Voor de 2e keer heeft Jeroen Oude Munnink mijn hypotheek aanvraag toch voor elkaar gekregen! Zo'n 10 jaar geleden werd vol in de economische crisis overal mijn aanvraag afgewezen, Jeroen kreeg als... Voor de 2e keer heeft Jeroen Oude Munnink mijn hypotheek aanvraag toch voor elkaar gekregen! Zo'n 10 jaar geleden werd vol in de economische crisis overal mijn aanvraag afgewezen, Jeroen kreeg als enige de zaak toch rond. Dit keer werd mijn aanvraag meermaals afgewezen door onbestendigheid ivm Corona en weer kreeg alleen Jeroen het toch weer rond. Dit kantoor heeft uitstekende contacten en weet bruggen te bouwen om tot zaken te komen. Grote complimenten voor deze tussenpersoon, kan ze van harte aanbevelen!

Uitstekende contacten, snelheid, kennis van zaken, volhardend

Winkens

Ben zeer goed en professioneel geholpen ondanks de grote afstand tussen Enschede en STEIN (lb)

Vriendelijk en correcte afhandeling van deze hypotheek, zonder visueel contact mbt Jeroen