raven

Zeer prettig

altijd bereikbaar voor vragen , en deze werden opgelost

M. Strumpel

Het eerste contact was puur informatief. Kijken wat er mogelijk was. Al snel was er een klik en werd mijn wens serieus mogelijk. Jeroen is een topper die ook nog eens thuis kwam om eea door te... Het eerste contact was puur informatief. Kijken wat er mogelijk was. Al snel was er een klik en werd mijn wens serieus mogelijk. Jeroen is een topper die ook nog eens thuis kwam om eea door te nemen. Geweldige service!

Altijd bereikbaar- empatisch vermogen-

H van Straelen

Omdat wij geen band met de bestaande hypotheek verstrekker hadden, zijn wij ons gaan oriënteren op het Interweb. Wij hebben Jeroen en Hypotheeksteun door wat googelen op het internet gevonden.... Omdat wij geen band met de bestaande hypotheek verstrekker hadden, zijn wij ons gaan oriënteren op het Interweb. Wij hebben Jeroen en Hypotheeksteun door wat googelen op het internet gevonden. Vanwege de positieve reacties en reviews hebben we er eens een belletje aan gewaagd. Gelijk duidelijk in de procedure en wat de mogelijkheden waren zonder gelijk betaalde dossiers aan te moeten laten maken. Ook het uitgebreide netwerk van Jeroen en Hypotheeksteun is ons goed van pas gekomen. Dit alles heeft geleid tot een duidelijk voorstel dat aansloot bij onze wensen en situatie. Dit is waarom wij met Jeroen en Hypotheeksteun in zee zijn gegaan.

Duidelijk kennis van zaken goede duidelijke uitleg goed bereikbaarheid en gewoon een goed voorstel. Zo kan het dus ook.

M. Reuvekamp

Uitstekend, duidelijk advies en vriendelijk (gebleven) ondanks dat ik het uiteindelijk ergens anders de hypotheek heb afgesloten.

Zeer goed contact houden met klanten.
Vriendelijk
Tijdige berichtgeving

Vrolijk

Heel vriendelijk en direct

Goed voorstel en gied advied

Leo Philippi

Zeer kundig, Jeroen heeft veel verstand van zaken. Altijd bereikbaar, vriendelijk en snelle reacties. We zijn heel blij dat dit op ons pad is gekomen. Met de kundige hulp van Hypotheelsteun hebben... Zeer kundig, Jeroen heeft veel verstand van zaken. Altijd bereikbaar, vriendelijk en snelle reacties. We zijn heel blij dat dit op ons pad is gekomen. Met de kundige hulp van Hypotheelsteun hebben wij onze hypotheek kunnen oversluiten waardoor we maandelijks een stuk minder vaste lasten gaan krijgen. In een woord Super.

Vakkennis, vriendelijkheid, bereikbaarheid. Goede duidelijke uitleg.

Joop Schutte

Als zeer positief en klantvriendelijk

Zij denken mee, om tot een goede hypotheek te komen

John

Goed geholpen en men heeft hierbij ook rekening gehouden met onze wensen en mogelijkheden

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Judith Berfelo

Ging heel goed. Duidelijk en vlot, kreeg direct antwoord op mijn vragen.

Vriendelijk, duidelijk en vlot

Joost van der Leest

Ik ben zeer goed geholpen

goede en snelle afhandeling goed contact altijd bereid om te helpen bij problemen en zoeken naar een oplossing