Familie Kok

Wij zijn benaderd door Jeroen middels een telefoontje n.a.v. een enqeute die wij hadden ingevuld. Op het eerste moment leek het als of het voor ons aantrekkelijk was om over te stappen, maar na enig... Wij zijn benaderd door Jeroen middels een telefoontje n.a.v. een enqeute die wij hadden ingevuld. Op het eerste moment leek het als of het voor ons aantrekkelijk was om over te stappen, maar na enig uitzoekwerk (helaas nog) niet. Het geduld, de medewerking van Jeroen was zeer goed en ook het begrip was prima toen bleek dat het voor ons niet haalbaar was.

Zoals hierboven omschreven het gedulde en vooral de leuke manier van contact tijdens het checken voor eventuele overstap.

Een goede en duidelijke begeleiding

Naida

Top dienstverlening

Altijd staan ze voor je klaar ook bel je wel 19 per dag echt top !

We hebben onderzocht of overstappen naar een andere hypotheek verstrekker zinvol was. Jeroen heeft ons te woord gestaan en allerlei zaken voor ons uitgezocht en ons van advies voorzien. Helaas... We hebben onderzocht of overstappen naar een andere hypotheek verstrekker zinvol was. Jeroen heeft ons te woord gestaan en allerlei zaken voor ons uitgezocht en ons van advies voorzien. Helaas loonde het niet om over te stappen.

Deskundige en vriendelijke medewerkers, die met je meedenken en duidelijke uitleg geven.

Joop Schutte

De ervaring met Hypotheeksteun is buitengewoon goed geweest.
Wat een service, gewoon TOP!

Klantgerichtheid staat bovenaan!

Michael

Jullie zijn altijd bereikbaar, deskundig, communiceren duidelijk en altijd vriendelijk

duidelijke communicatie en deskundigheid

Sebastiaan & Leslie

Een heel fijn contact gehad van begin tot eind en een geweldig resultaat! Waar andere hypotheekadviseur's het bijltje erbij neer gooiden, ging hypotheeksteun gewoon door!!
Nogmaals alle dank...
Nogmaals alle dank vanuit hier!

Vriendelijk, doorzetters, perfecte communicatie!

Zeer aardige mensen

Gewoon en geen gladde verkoop praatjes.
Geen snelle pakken met stropdassen

Anja den Hollander

Via Facebook kwam ik een bericht tegen over hypotheeksteun, ik dacht een mail sturen kan altijd.
De volgende dag werd ik direct gebeld en werden alle financiële gegevens doorgenomen.
Al...
Al heel snel volgde er een mail van Jeroen met verschillende voorstellen
Heel duidelijk en een super leuk contact, helaas was het voor onze situatie niet aantrekkelijk om de hypotheek een andere richting uit te geven.
Afgesproken om weer contact op te nemen zodra er iets veranderd of als het einde van de looptijd van de hypotheek naderd, dan zal het waarschijnlijk wel interessant zijn

Leuke en persoonlijke contracten per mail en telefoon, je ben geen "nummer" maar echt een persoon, voor mij bijzonder positief

Marinthe

Mijn ervaringen met Hypotheeksteun zijn zeer positief. Mijn eerste hypotheek werd afgewezen en toen kwam Hypotheeksteun.nl direct met een nieuwe oplossing. Ze hebben mij extreem goed geholpen en... Mijn ervaringen met Hypotheeksteun zijn zeer positief. Mijn eerste hypotheek werd afgewezen en toen kwam Hypotheeksteun.nl direct met een nieuwe oplossing. Ze hebben mij extreem goed geholpen en reageerden altijd erg snel, zowel via mail als telefonisch. Niks dan complimenten!