Cees van den Berge

Via facebook contact gezocht met Hypotheeksteun.
Jeroen heeft mij bezocht en gezamenlijk hebben we gekeken naar een manier om mijn maandelijkse lasten
omlaag te brengen. Uiteindelijk...
Via facebook contact gezocht met Hypotheeksteun.
omlaag te brengen. Uiteindelijk bleek dat ik via mijn oude hyp. verstrekker BLG toch het gunstigste uitkwam, omdat zij de boeterente en provisie aflossingsvrij wilden meefinancieren tegen 1.9% rente (10 jaar)

Het meedenken met de klant en het niet opdringen in een bepaalde richting hoe te handelen!
Dank aan Jeroen!

Donny Ludwig

Het liep soepel en zeer gemoedelijk

Overleggen alles en houd je continue op de hoogte van de gewenste afspraken.

Annelies en Ton Beliën

Perfecte advisering in duidelijke taal. Zeer vriendelijk en vakkundig

Deskundige advisering en enorme drive om samen een goed product te kiezen

Marieke

Ruim 1,5 jaar gezocht naar dé woning en altijd vooraf aan een bezichtiging contact gehad met Hypotheeksteun. We namen hun mening mee in onze bezichtigingen en dat zorgde ervoor dat we voor nu het... Ruim 1,5 jaar gezocht naar dé woning en altijd vooraf aan een bezichtiging contact gehad met Hypotheeksteun. We namen hun mening mee in onze bezichtigingen en dat zorgde ervoor dat we voor nu het juiste huis hebben gekozen. In het regelen van de hypotheek konden we altijd contact leggen en werden de communicatielijnen kort gehouden. Dankzij het snelle werk van Hypotheeksteun konden we de verkopende partij een ontbindende voorwaarde financiering bieden van 4 weken. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij de gelukkige eigenaren werden van ons eerste koophuis. We weten zeker dat we in de toekomst weer naar Jeroen & Jeroen zouden gaan, ook wanneer we vragen hebben. Door hun hands-on mentaliteit en hun doorzettingsvermogen hebben zij snel alles in orde en hoeft het wachten op een hypotheek niet lang te duren!

- Snelle afwikkeling
- Altijd bereikbaar
- Duidelijke afspraken
- Altijd welkom

Martijn heeren

Wij hebben vorige week voor ons eerste huisje het koopcontract getekend , mede dankzij de goede hulp van jeroen en jeroen !

Duidelijke communicatie , doen wat ze zeggen !

Dennis van der Lijcke

In 2017 hadden wij ons zelf beloofd te verhuizen. Dus we zijn aan de slag gegaan met Hypotheeksteun op advies van een vriend. Deze ervaring liep zo soepel dat wij hypotheek steun erg dankbaar zijn.... In 2017 hadden wij ons zelf beloofd te verhuizen. Dus we zijn aan de slag gegaan met Hypotheeksteun op advies van een vriend. Deze ervaring liep zo soepel dat wij hypotheek steun erg dankbaar zijn. Wij wonen zelf in Amsterdam en Hypotheek steun zit in Enschede. Van deze afstand hebben wij helemaal niks gemerkt, alles liep soepel betreft de aankoop van ons volgende huis. We hebben bezoek gehad van Hypotheeksteun zodat de Hypotheek duidelijk was voor ons incl bouwdepot en afronding. Ik had nog wat bagage af te ronden en daar is volledig rekening mee gehouden. wij zouden ons huis verkopen en de volgende aankopen in de zelfde week. Helaas ging de verkoop van ons huis niet door. Toen werdt het lastig maar door het snelle schakelen van Hypotheek steun is de aankoop toch door gegaan. Wij zijn super blij en hard bezig met de verbouwing. Hypotheek steun heeft ons geweldig geholpen, als ik nu weer een financering nodig zou hebben komt er maar een naam bij mij omhoog en dat is Hypotheeksteun.

Snel handelen , duidelijk , heel erg bereikbaar , vriendelijk , Kennis van zaken , en Hypotheek steun denk mee en dat allemaal voor een goede prijs.

Zeer goede ervaring gehad. We werden snel geholpen en wisten goed waar we aan toe waren. Ook werden we door middel van mail of telefonisch contact goed op de hoogte gehouden. Wel vind ik de hele... Zeer goede ervaring gehad. We werden snel geholpen en wisten goed waar we aan toe waren. Ook werden we door middel van mail of telefonisch contact goed op de hoogte gehouden. Wel vind ik de hele bemiddeling prijzig, maar dit is ook het enige min punt.

- Snelle bemiddeling.
- Optimale communicatie.
- Eenvoudig taalgebruik.

Pmh de Groot

Zeer prettige ervaring, direct contact en zeer behulpzaam

Dienstverlening is uitstekend, en tot het einde begeleiding gehad

Zeer positief.

Vriendelijk, duidelijke en eerlijke uitleg, behulpzaam.

Super goede ervaring gehad, zonder hun was het ons niet gelukt.

Veel verstand van het vak.
Hele goede communicatie.