Jan de Wit

Een zeer persoonlijke, vakkundig benadering van de klant. Jeroen kwam met verschillende voorstellen en adviezen. Zeer gewaardeerd.

Persoonlijk, vakkundig, oplossingsgericht, joviaal en toch zeer beleefd.

Iris W.

Zeer prettige ervaring. Fijne samenwerking, altijd snel antwoord en altijd bereid te helpen.

Geweldige service, vriendelijk persoon dat altijd klaarstaat om je verder te helpen. Oplossingsgericht.

Michel T

Prima geregeld door Jeroen en Jeroen !
geen problemen en een goede hypotheek zonder dat ik er veel omkijken naar had.

geen vraag is teveel altijd netjes geholpen

T.Goodijk

Fijne samenwerking, duidelijke afspraken, goed en snel contact telefonisch of via email.

Goede begeleiding, snelle responsen, vriendelijk personeel.

Marco Vrijhoeven

Professionele service, ze hebben fantastisch geholpen met het bemachtigen van een hypotheek, ze zijn zelfs naar sittard gereden voor een persoonlijke ontmoeting.

De vriendelijke service van hypotheeksteun is een in het bijzonder. Ik kon met alle vragen komen die ik maar kon bedenken en er werd goed geholpen.

Henk van Ek

Prettige informele sfeer maar wel to the point als het gaat om de aan te leveren bescheiden. Adviseren zonder druk te leggen en mening op te dringen.

Sterk punt is bij de klant op bezoek gaan. De klant is in haar eigen (bekende) omgeving en Hypotheeksteun kan zien wat voor vlees men in de kuip heeft.

strijbosch

Ben vriendelijk behandeld telefonisch en op de afgesproken tijdstippen opgebeld voor verdere besprekingen.

Syl

Prettig bedrijf met kundige mensen

* Snelheid van reageren
* Jeroen komt bij je thuis
* Vlotte afhandeling van het hele traject
* Prettige samenwerking
* Bijna het hele traject verloopt via mail

Cees van den Berge

Via facebook contact gezocht met Hypotheeksteun.
Jeroen heeft mij bezocht en gezamenlijk hebben we gekeken naar een manier om mijn maandelijkse lasten
omlaag te brengen. Uiteindelijk...

Het meedenken met de klant en het niet opdringen in een bepaalde richting hoe te handelen!
Dank aan Jeroen!

Donny Ludwig

Het liep soepel en zeer gemoedelijk

Overleggen alles en houd je continue op de hoogte van de gewenste afspraken.