Richelle

Het was fijn samenwerken met Jeroen & Jeroen. Ze zijn goed bereikbaar en nemen de tijd voor je.
We vonden het aardig spannend om ons eerste huis te kopen, uiteindelijk viel het enorm mee, mede dankzij hen.

Meerdere familieleden zijn tevreden en wij ook.

Goed bereikbaar, vriendelijk, snel en behulpzaam.

Irene

Voor de 2e keer heeft Jeroen Oude Munnink mijn hypotheek aanvraag toch voor elkaar gekregen! Zo'n 10 jaar geleden werd vol in de economische crisis overal mijn aanvraag afgewezen, Jeroen kreeg als... Voor de 2e keer heeft Jeroen Oude Munnink mijn hypotheek aanvraag toch voor elkaar gekregen! Zo'n 10 jaar geleden werd vol in de economische crisis overal mijn aanvraag afgewezen, Jeroen kreeg als enige de zaak toch rond. Dit keer werd mijn aanvraag meermaals afgewezen door onbestendigheid ivm Corona en weer kreeg alleen Jeroen het toch weer rond. Dit kantoor heeft uitstekende contacten en weet bruggen te bouwen om tot zaken te komen. Grote complimenten voor deze tussenpersoon, kan ze van harte aanbevelen!

Uitstekende contacten, snelheid, kennis van zaken, volhardend

Winkens

Ben zeer goed en professioneel geholpen ondanks de grote afstand tussen Enschede en STEIN (lb)

Vriendelijk en correcte afhandeling van deze hypotheek, zonder visueel contact mbt Jeroen

Margreet Wegter

Absoluut top!!

Jeroen en Jeroen luisteren naar je wensen en handelen daar ook naar. Heel fijn contact en alles wordt tot in de puntjes geregeld. Ik wil beide heren dan ook van harte aanbevelen!!

Martin van Ewijck

UItstekende service

Snel, meedenkend, creatieve oplossing

G Julicher

Snelle reactie, duidelijke advisering en gewenst resultaat!

vraagt en luistert naar wat de klant wil, niet naar wat mogelijk de beste oplossing is.

W. Van Zeggeren

Heel goed

Flexibel. Persoonlijk. Vakkundig

Heutman

Zeer prettig

Duidelijk advies, en zeer snelle service

Elise Bovenhorst

Wij zijn erg goed geholpen. We konden altijd bellen en dan nam er iemand echt tijd voor ons.

Persoonlijk contact. Erg behulpzaam. Ook buiten kantooruren om contact.

thijssen

Echt super denken met je mee begrijpen wat je wilt

ze helpen je enorm goed staan direct voor je klaar